Blåmärke!

Hej alla läsare!

Jag känner mig så tråkig när jag bloggar nu förtiden .. Har inte alls mycket att skriva om.. Särskilt inte nu när man bara legat på soffan mer eller mindre i  2 veckor ..

Men igår va jag utanför byn för första gången på den tiden iallafall ,haha  alltid något ..
Följde med mina föräldrar & shoppade lite .. Jag fick muffinsformar & litta annat  av mamma =) Gött..
Rosa ljusblå & svarta silikonisar=) Perfa inför Hailies 2 årsdag som vi kommer fira på hennes dag 14 mars :)

Har kalaset & allt sådant då faast det är mitt i veckan . ..Hennes dag DÅ ju !
Kommer ha kalaset i lite Hello Kitty anda då hon är tokig i den kattafan ^^

Vad sker annars? mjo jag söker nytt jobb typ var dag .. Får göra det via mejl sålänge tills jag kan gå..
Har lite panik över att inte kunna städa riktigt .. Hatar röra :(

Ja mycket mer än så kan jag inte skriva om just nu :)

En trevlig bild på min vrickade fot .. fått blåmärke upp på benet sen sista vrickningen ..
märkena är lite mörkare irl.. Men det blir bättre iallafall sköönt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det för jobb du söker? :)

Eller rättare sagt, vad hoppas du på att hitta?



Krya på dig med foten btw!

2012-02-20 @ 13:20:00
Postat av: Hejsan

Hejsan, tänkte bara fråga om du har kvar "knuttejackan" från ditt inlägg 2011-06-06? Maila gärna mig: [email protected]



Trevlig helg.

MVH

2012-02-24 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign