Hej ,nytt år nya tag?!

Man ska väl iallafall försöka :)

I helgen vart vi  faktiskt ute =) Sjukt längesen..
Så vi gick på Rockabilly night vol3 i Helsingborg ...Först va vi hema hos Zandra & Johan ( som skulle köra) & förpartaja lite där ..(Det var faktiskt det roligaste på hela kvällen)  Sen in i bilen & iväg .. Massa fjant & mycket skratt=)

Väl framme & ja, det va enormt med folk & så mycket folk pallar man knappt så vi såg de 2 första banden  & sen åkte vi hem haha ;D Vilka partymänniskor man är nu förtiden ..

Träffa iallafall lita trevligt folk & fick lyssna på bra musik.. Jim dock vantrivdes.. Rockabilly är inte hans grej & det gjorde ju inte kvällen direkt roligare =) Men ja, bättre lycka nästa gång .

Vad har mer hänt? Hmm inte så jätte mycket faktiskt ..Håller på att leta lite nya jobb & är hemma en del med barnen .. Umgås med Zandra & blir  mer störd för var gång ..

Jag tränar & promenerar var dag .. Lagt av ed LCHF  min familj tyckte jag va skum när jag höllt på med det & ja det va sådär .. inskar istället på allt & försöker inte ha förmycket krav ..Utan röra mycket på mig istället..

Åh Hailie tål inte mjölkprotin har dem kommit fram till & antagligen därför hon inte skiter som hon ska.. Vi har nu bytt ut allt till henne & hoppas på förbättring =)

Funderar även på att börja bugga .. Får se dock :)

Lite bilder ..

      


Litta annat

  

Kommentarer
Postat av: Zandra

E de nån som blir störd så e de jaaug :D

2012-01-17 @ 16:30:58
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Christel E

Det va minsann inga dåliga lökar på Zandra det =)

2012-01-18 @ 15:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign