Lattemorsa!

Nu kan jag verkligen bli det *^^*  Idag fick jag en kaffemaskin av min kära fader :D ohh så jävla nice.. Kan göra allt i den .. Latten är skit god yumyum:)  Tack <3 Fick även kaffegrejer & glas av mamma:D Så jag är en glad bortskämd flicka just nu .

Annars har jag jobbat i butiken idag ,kommit hem ätit & lekt med Hailie sen kom mamma & pappa en runda & drak latte ;D sen vart det iväg & träna ! Så kom nyss hem därifrån & nu blir det kolla efter bugg nånstans & sen lite slappe på soffan  & en frukt :)

Imorgon kommer Linda hit & ska nog laga mat till oss :) Vilken lyx<3

Kram på er & tack till mina underbra föräldrar <3

  

Just ja fick dessa körsbären av mor idag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign