Praliner!

Oj  jag gör verkligen praliner var dag just nu *^^* Blir så glad när folk vill hjälpa till!
Vill du med hjälpa till att sponsra barncancerfonden ? Läs mer i detta inlägget --> här<--

Idag har jag varit med Zandra hos gyn .. Sen va vi hem om hos hennes farmor & farfar (aaw hennes farfar så söt)   Vi fika där sen  åkte vi hem.. Därefter gick jag & träna sen ¨åkte vi till Ikea & köpte ljus (sjukt kallt hemma) & nu har dte blivigt lite varmare..Skönt! Sen väl hemma så kom Linda hit=) Drack latte,va ute på promenad & spela twilight spel :D Jätte mysigt vart det plus hon köpte praliner :)

Imorgon är jag tydligen hemma själv hela dagen med kidsen & mina vänner är inte hemma nån av dem.. JIPPIE <3 .. Vad skall man göra då.. hmm vi får se helt enkelt .

Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign