Sleden!

Ojoj.. Igår spydde Benjy 2 ggr.. Men han verkar inte sjuk allmänt men tror dock han ätit rent för mö skit... :)
Igår piercade jag om min earl..Eller ja, Jim piearcade den =) Inte för jag vill ha den egentligen men är så trött på fula hål i ansiktet, då kan man lika gärna ha smycke..

Jaha.. Nästa helg är det 20 års fest som gäller.. Micke fyller år :) Vad ger man en som blir 20? Tips tack? ^^

Nä nu ska jaag göra något annat !
Vill ni hjälpa mig sponsra barncancerfonden så kika i mitt förra inlägg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Presentkort går ju alltid hem om man har slut på idéer..

2012-01-30 @ 11:15:17
Postat av: Thina

earl är ju snýggt! Hade sjukt gärna haft min igen om jag hade varit säcker på att den inte migrerar...

du passar ju i den!!



Köp sprit till 20 åringen...presentkort på systemet..eller chokladpraliner! Det passar alla!

2012-01-30 @ 21:03:54
URL: http://thinas.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign