Ohoj!

Hej mina vänner!
 
Idag va första dagen på jobbet efter semestern :) Kul & skönt!
Fler & fler får upp ögonen för Signes karameller vilket är förbannat kul !
 
Förra veckan lotta jag ut presentkort hos signes karameller vilket blev poppis =) Idag kom kunden & shoppa för det :) Skoj .
Idag har jag dessutom startat en NY tävling för presentkort hos signes karameller, det enda man behöver göra är in & gilla ,dela, bjuda in vänner  & bara skriva en liten rad under tävlingsinlägget att man gjort detta så jag vet =) In & kika efter mer  på vår facebook sida vettja ;D
 
Har även startat litet lotteri i butiken då man har chansen att vinna en saftig korg med godis från butiken värde  mer än 350 kr..
För att delta köper man en lott (eller fler) för 10 :- lotten.
 
Annars nu på kvällen så har vi fårr sålt husvagnen .. Skönt men synd .. Bättre dock den hamnar hos någon som tar hand om den ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Liten bild på korgen jag lottar ut i butiken =)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign