Vem är du?

Vem är du som läser min blogg ofta ?
Lämna gärna din blogg så jag med kan kika :)
Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej!

En av dina bloggläsare är jag, Karolina. Är 28 år från Uddevalla. Bloggar om rockabilly och när jag är ute i min Cheva -50. På lördag gifter jag mig så det sista har det mest handlat om bröllopet!

Tack för att du skriver så att du sysselsätter mig då och då!

// Karolina

2012-07-16 @ 20:06:42
URL: http://karolinahansson.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej! Jag har följt dig i säkert över 2½år. Jag började följa dig på bdb för jag tyckte du var så fin och jag facinerades av din stil. Jag tyckte det var spännande att kolla på allt fint du bakade osv. Jag är 22årig göteborgare som jobbar som undersköterska och kollar in här då coh då :)
Din blogg är underbar!
// Ida

2012-07-16 @ 22:07:13
Postat av: Viola

Viola heter jag och har följt dig sedan "BDB-tiden" :) tack för det!

2012-07-17 @ 00:34:12
URL: http://apieceofviola.devote.se
Postat av: Maol

Marie heter jag. Tycker du har en fin och häftig stil som jag diggar. Har följt din blogg i ca en månad skulle jag tro.
Jag bor i Arvika och arbetar som bänkmontör.

2012-07-17 @ 20:41:20
URL: http://monstars.blogg.se
Postat av: Denise

Denise heter jag och jag har följt din blogg ett bra tag! Bloggar själv om mitt liv och mina intressen som innefattar 50-talet och Rockabilly. Har tyvärr varit dålig med att blogga eftersom jag är mammaledig och man har inte lika mycket tid till sina intressen! Men jag tycker din blogg är inspirerande och intressant :) Ha det bäst!!

2012-07-17 @ 21:37:23
URL: http://Denssan.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hellu :D
Hr följt dig sedan "lunar" tiden och tycker det är kul att följa din blogg och framsteg i livet ^^ Du är en inspererande vacker människa :D
Jag bloggar också.. allt från om vad som händer i min vardag, mina passioner för foto och smink, olika maträtter.. ja allt mellan himmel och jord :P

2012-07-18 @ 17:22:53
URL: http://deserveit.blogg.se
Postat av: Jenna

Jenna heter jag, fyller 23 år den 30/7 och kommer&bor på Åland :)
Har följt dig på bilddagboken (som det hette då) i flera år :)
Väntar mitt & sambons första barn som beräknas komma till oss den 20 oktober och det är så spännande :D

2012-07-18 @ 18:27:59
URL: http://jennaerika.blogg.se
Postat av: Emma

Emma heter jag, 20 år. bloggar på Nöjesgalaxen (se länk) dock går det segt framåt nu då jag lever mest mitt liv på instagram nu för tiden, Frankenstaina heter jag där. Bor i Ronneby (blekinge) med min pojkvän, varit tillsammans i 4 år. har följt dig sedan bilddagboken och tycker du är så grym, vacker och duktig på allt du gör! kul att se att du går din egen väg, och gör det du tro på. :)

Postat av: Emelie

Började följa dig på bdb för tusen år sen. kort efter du gift dig tror ja. hittade bröllopsbilderna och tyckte det var jättehäftigt. så började följa. senaste halvåret har jag varit dålig på att följa din blogg tyvärr. Vill inte klaga men tycker typsnittet är jobbigt att läsa. men jag älskar att kolla på bilderna på tårtor och saker som finns i butiken. även bilderna du la upp från ert hus. Man kan få en inspirationskick ibland:) du borde verkligen ha ngn pinupträff för lite kurvigare tjejer. tycker du är sjukt fin när du har dina prickiga klänningar osv. du har sån där snyggt kurvig form lixom. ska fortsätta läsa lite mer längre ner, har missat mycket, men fortsätt blogga och fortsätt med allt. tycker det verkar som det går bra för dig och kul att du trivs med den du är:)

Om du vill veta lite om mig så kika gärna: http://blitzkreig-bop.blogspot.se/

Ha det bra !

Svar: tack<3
Electra

2012-08-04 @ 11:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign