Lila!

Hmm ja, jag söker lila i olika nyanser i synthethår.. Jag vet ju vart det finns, men letar efter bellet .. (billigt)
Tips jarå? & inget från utlandet för det pallar jag inte ;D
Jaha.. Vad har jag gjort idag? Signes karameller har stängt idag .. Jag & Hailie har varit uppe hos Zandra en sväng (gick dit Hailie åker inte vagn länge ,hon är för gammal för det ;) )  gick jätte bra .. Fika & snacka .. Sen gick vi hela vägen för att hämta Benjy (Låångt) Det gick hyffsat ..Hailie började bli litta trött då :)
Sen nu är vi hemma igen .. Hailie sover jag & Benjy slappar :) Jim jobbar ju massa nu i två dygn.. Yeeey.. men men :)
Han fyller dessutom år till helgen . <3
Jävla tråkigt sommar väder med :( Regn,moln,blåst & kallt.. Hallååå? 7-8 + ... Vad är detta ?
Längtar efter väärme nuuu :)
Just det gått ner lite nu med <3 På mitt nya sätt att äta . Känner mig peppad & glad inför detta . Skönt ! Är aldrig hungrig iheller.. :)
Ja idag är jag väl hyffsat glad men trött :)
Funderar på köra en frågestund i bloggen med :) Får se vad nästa inlägg handlar om.
Kram på er <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign