Överaskningsfest!

Hej & hå.. I  ett par månader så har jag planerat en överaskningsfest åt Jim *^^*
Han blev 25 i Fredags & då tog vi det lungt bara & jag har fått smita iväg hela tiden för att få saker gjort ;)
Sen igår kl 5 började vi :) Jag & alla gäster samlades utanför baren & vänta sedan in Jim.. Min pappa hade snott med honom på lite äventyr så vi fick fixa i lugn & ro .

Sen när alla va på plats så kom dem & jim blev helförvånad ;D Lyckat! Han hade inte haft en aning ens tydligen haha ..

Vi käka mat som min pappa fixat ,världens godaste hemmagjorda potatissallad :D Den gillade nog dem flesta  sen kylling & kassler samt sallad till det :)

Jag har även KÄMPAT med att få med folk på en gemensam gåva vilket jag anser är en grej man nästan skaaa ha på en överaskningsfest haha ;D .. Vi blev några iallafall som ville lägga ihop & det blev 3000 :- presentkort på tatuering ;D Det uppskattades .Han blev jätte glad & jätte tacksam så vill tacka alla gäster som va med & la ihop . Han har tid den 21 nästa månad .

Sen är jag även besviken på  folk som avbokar samma dag ( och även dem som säger något eller lovat & sen skiter i det) .. Imed jag betalt en jääkla massa pengar  på mat med mera så är det jäkligt tråkigt då jag inte hade en sådan stor budget .. Men men alltid avbokar någon tyvärr.. Trist dock samma dag eller när ens vänner eller familj kommer dit & säger att den & den kommer inte med idag .. suck .. Jaja dem som va där vet ju Jim att  dem bryr sig :)

Han hade det jätte trevligt vilket vart huvudsaken..Sen att där va lite drama för stå för dramamakern .. :)

Tack för en trevlig kväll & särskilt tack till mamma pappa oskar & Reneé som hjälp till extra mycket för denna fest .


    

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du att du är svår att vara vän med?

2012-06-10 @ 19:26:09
Postat av: bettyboom

anonym.. nä inte om man själv beter sig som en vän så är jag väldigt lätt att vara vän med ..

2012-06-10 @ 20:09:10
Postat av: -

haley är så fruktansvärt lik min kusin Frida :) sjukt söta.

2012-06-21 @ 07:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign