Lucy´s dinner!

Hej alla läsare!

Igår blev jag bjuden på lunsch av Linda på Lucy´s i Lödde.. Verkligen ett tips till er alla glammiga 50-talister :) Helt underbart ställe som tar en till förr!

Himla god mat  & trevlig omgivning. Tack Linda!

Sen vart det hem & dricka te  & babbla.. Hailie fick sin Linda-dos så hon blev med nöjd ;)
Blev lite s.o.a sen på kvällen. ooh <3


Idag ska jag ringa vårdcentralen angående min skumma huvudvärk jag får imellan åt ..
Jag har tre orsaker .. Migrän? nerv i kläm? eller kanske en tumör? vem vet .. Jag är lite drama queen när det gäller  att vara sjuk.. Obehagligt .Önska mig lycka till ..

Annars är det just nu många bollar i luften känns det som . Skönt.. Så jag vill ha det .. Tar gärna ett par bollar till om jag får bestämma..

Det enda jag kän ner att jag verkligen behöver nu är löshår & hårfärg .. Det hade förgyllt dagen lite :) Är inte van vid att bara ha mitt egna hår & man känner sig naken & obekväm .. Men löshår  är så sjukt dyrt .. Pii på det ;)


Tips på vart man kan hitta billiga hyllor ? typ sånna¨vägghyllor?

Ja vad händer i mitt liv ? ja ett tag till är det lite hemligt ;) spännande va?
En sak är säker, min latte är sluuut igeeen. Oh noo...

Kram på er  ;)


  

Kommentarer
Postat av: Erika

Ikea har ju väldigt billiga hyllor. Köper man hyllskivan och vinklarna separata så blir det jättebilligt :) Köpte två stycken för under 50.

2012-03-07 @ 11:04:33
URL: http://snezjnika.se
Postat av: Zandra

Billiga hyllor - blocket :P Ikea!

2012-03-07 @ 14:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign