Nu avslöjar jag....

Nu vill jag inte hålla det hemligt mer *^^* Imed jag snart ska öppna..
Jo det är såhär att jag håller på att öppna en liten mysig gammeldags godisbutik  i Åstorp=)
Ni vet typiskt pippi långstrump fast mer färgglatt?
Strutar ,karameller ,karameller i burkar ,lakritsrot. mm.. =) Vad tycker ni om detta? Det bästa är att NI som inte bor nära kommer dessutom kunna handla i min butik via nätet . Där lär komma en webbshop :)  Härligt va?

Där är lite smått kvar att dona & fynda med.. Men mer än såhär får ni inte se eller veta fråns det är klart =)
Vill ni komma med fina namn till min komande butik så får ni jätte gärna tipsa . Jag letar efter ett mjukt mysigt namn :) Har några ideer själv men inget ritkigt klickar än .haha . :)

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud så kul!!! Grattis!! =)

2012-03-10 @ 16:06:26
URL: http://www.ladyangore.blogspot.com
Postat av: MansonDust - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk

Pink polka

Sweets & stuff

Rosa pralinen

Rosa moln

Drömlandet

2012-03-10 @ 16:06:46
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh vad kul!

Tittade faktiskt på det avsnittet av Pippi för någon dag sedan, när dom köpte godis i godisbutiken och tänkte "Vad synd att det inet finns sådana där söta godisbutiker längre..!" Haha :)



Kan du inte lägga fram dina namnförslag så kan vi rösta eller ev. komma med andra förslag? :)

2012-03-10 @ 16:14:28
Postat av: Anonym

nej nej nej för gudskull inte rosa moln! Rosa moln är ju när barn fiser :P

2012-03-10 @ 17:11:54
Postat av: Marielle

Sugah mamah!

Nej då skämt åsido, grattis va roligt!

Nått med Svorono?

Nått med dina barns namn tex haylies heaven?(förlåt om jag stavade fel)

Annars vad heter gatan butiken ska ligga på? "klövervägens godis"

Jag tycker också att det klingar fint när man har med siffror i namnet :) "svorono 28"



Kram!

2012-03-10 @ 18:35:19
Postat av: m

Honeycone är ett mysigt namn tkr ja ^^

2012-03-10 @ 18:57:23
Postat av: Nenne

Tycker nog du bör ha ett svenskt namn, för att få den där gammeldagskänslan. Har dock inga förslag.. ^^ Haha

2012-03-11 @ 11:01:18
Postat av: Linda

Stort Grattis och Lycka till!

2012-03-11 @ 19:16:12
URL: http://www.lindasvra.blogspot.com
Postat av: marielle

Retro-candy

Candyshop

2012-03-13 @ 01:27:22
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med Nenne, namnet bör vara svensk och abslout inte för invecklat och lång. lilla butiken tex enkelt och lätt att komma ihåg. Man behöver inte svänga sig med en massa konstiga ord som barn och gamla inte kan uttala. lycka till!

2012-03-15 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign