Tävling signes karameller!

Nu kan du vara med & tävla om denna söta burk med gooda fläderkarameller från butiken signes karameller.
Det du behöver göra nu är att gå med i vår grupp på facebook "signes karameller" & delta :)

Lycka till <3




************

Tja alla läsare !
haft en vecka i mitt lilla krypin nu snart ju=) Härligt.
Idag fick jag mina smycken jag vann hos Daisy Dapper <3 IN LOVE .. Himla fina :)
Sen har det hänt en sak till som är kul men ingen jag delar med mig av riktigt ännu ;) För inget är säkert än :)


Annars är det snart tatueringsdax igen tror jag=) Vet inte riktigt än när det blir av men hoppas snart ÄR SÅ jäkla sugen!

idag har jag tänkt jätte mycket på min farmor.. Vilken speciell människa hon va & hur egen & kärleksfull <3 Saknar henne väldans mycket!

Oh min & Jims son är så himla duktig på allt <3 Idag va det hans bästa runda på skytte <3

Vad har ni hittat på med i veckan?
Kraam

 
Kommentarer
Postat av: madde

hittar inte gruppen på fb :(

2012-03-22 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign