Hejja!

Förlåt att jag är så off här ! Sjuukt mycket att göra ...
Jag ska uppdatera er om lite ... Hela sverige bakar så blev jag en bland dem 60 bästa i sverige som sökt dit.. Det kan jag vara lagom mallig över ..   Men tv NÄ ..
Sen började jag med att ha ett litet bort ute emd godis  vid butiken när det är bra väder :) Rätt roligt ..
Sen på facebook är vi bara 11 ifrån att bli 100 gilla.. När vi har 100 gilla så delas ett fint gottepris ut till någon av dem 100 :)
Sen har vi haft kalas & Vår grabb fick så sjukt mycket fint <3 "Bortskämda" unge ..... Sprayfärger,sparkcykel,luftgevär,mp3-spelare,slipknotväska,slipknot flagga-pin-nycketring, biobiljetter,pengar,massa godis med mera .. Han va så nöjd & glad .. Han är verkligen lyckligtlottad som har så många som bryr sig om honom & ser vilken fantastisk kille han är . :)  Sen av sina två vänner som va här fick han en döskalle klocka (armband) &  leksaksyxa & godis ^^ .. Ja vilken bra dag & tack ALLA som kom :)
Igår plåtade jag Benjy med  Kommer fler bilder sen.. Dock gillar jag inte att lägga ut här riktigt för jag vet folk kopierar .. Men skulle jag komma på det & att jag har copyright på MINA bilder så kan det ju gå rätt illa för dem som  gör så :)
Ja jaa.. Idag blöir det jobba i min lilla butik & hoppas på många morsdags shoppande kunder ;) för ni vet väl att det är morsdag i helgen (INTE GLÖMMA)  .. Vi finns på torggatan 2 i åstorp..
Kommentarer
Postat av: Zandra

Så jäkla nice bilder :)

2012-05-23 @ 08:24:58
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefina bilder på Benjy!!

2012-05-23 @ 23:05:41
URL: http://www.lindasvra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jösses vilken söt unge :D

2012-05-28 @ 10:26:35
Postat av: Anonym

fast varför skulle man ta bilder på dina barn o använda? :p

2012-05-28 @ 16:28:16
Postat av: Bettyboom svarar

Anonym :) jo dem som känner sig träffade av det jag skrev förstår nog =) (inte menat till just dig, kanske?) men ja =) sen är det ju förbjudet att kopiera ens bilder endå så=) man vet aldrig. finns alla typer av människor

2012-05-28 @ 21:49:15
Postat av: ★ M a n s o n D u s t - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk ★

Anonym >> Tro mig, det finns MASSOR som snor andras bilder & säger att det är deras barn osv.

2012-06-07 @ 20:00:23
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: Ninnzy

Vilken cool liten grabb:)

Svar: tack=)
Electra

2012-09-05 @ 21:08:45
URL: http://soulonfire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign