Lite ändring!

Jag fick snabbfixa nu på bloggen medans Hailie sov. Får dona mer med det sen .
Idag är jag hemma..Är hemma var Måndag för att ha mer tid med barnen ..Sålänge det går iallafall:)
Imorgon blir det jobba i mitt lilla karamellkrypin :) Ska fixa erbjudanden inför jul & samt fixa julklappar:) Tycker ni får titta in & fynda julklappar.
 
Känner fortfarande inspirationen flöda inom mig sen carnivalesque . .Vill pynta, dansa, leva <3
Inte jätte länge kvar tills jag ska till Göteborg till Annie en helg <3 Ska bli så mysigt & kul.
 
Ska även fixa julklappar med mera nu när pengarna trillar in .. Nu till helgen ska vi julskylta och snart är det julmarknad i åstorp med :)
 
Hur firar ni jul?
 
 
Kommentarer
Postat av: Annie

Ja snart baby ! Ska bli så mysigt..de är det jag lever på just nu :)

Svar: Jag med <3
Electra

2012-11-21 @ 08:44:53
URL: http://luckybanannie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign