25-års fest!

Hej mina kära läsare ...Måste be om ursäkt för jaag är så himla off.. Jag vill ju verkligen blogga mycket men ja..Jag vet inte varför jag slöar på det ...
 
 
Iaf ... Jag fyllde år i fredags & hade fest i Lördags..
Fredags så fick jag massa fina saker.. Först väcker mor & far mig kl 05:30 på morgonen med presenter & tårta *^^*  Gott :D Jag fick min fina bensinpump :D plåtburkar,vintage hår how to do bok,duchgrejs & parfym,fina lampan jag velat ha, rutigt golv <3,latte ställ:) massa fina & bra saker <3<3<3 har dem bästa föräldrarna som finns .
 
Sen kom min lilla familj & gratta mig. Benjy hade varit & shoppat så fina saker till mig <3 lyktor,ett fint avlastningsbord,ljus,en fin rosa låda han gjort själv plus han hade gjort mackor <3  Av jim fick jag mansons senaste album :D & shopping pengar <3  finaste familjen!
 
Väl på jobb så fick jag fina saker av Janet <3 plåtburkar,kökshanduk & fina pärlsmycken <3
Sen kom min plastmamma Riitta  av henne fick jag  strössel,mufgfinsformar & en hel LÅDA med smirnof ice <3
Tack <3
 
Sen när jag kom hem va det att fixa inför festen .. Baka dekorera mm.. Linda kom och hjälpte mig =) plus jag fick present *^^* makeup stores foundation <3
 
Sen blev det Lördag & fest time.  fixat & donat halva dagen sen kom finaste Annie från göteborg <3 Hur roligt som helst <3 Av henne fick jag hårblommor & nagellack plus strumpbyxor <3
Vi låna desssutom varandras kläder hehe :) Folk tog fel på oss hela tiden haha .
Vi gjorde även hamburgare till alla gästerna :D Linda & hennes syster servera <3 så tacksam för all hjälp.
 
Fick jätte fina saker .
plåtburkar,smink,ljus,receptbok (för ega recept),dermal,choklad,bommor,kakfat mm.. Tack alla som kom <3 & tack alla som hjälpte till !
 
Åter igen jävligt förbannad & besviken på vissa meen är så tacksam för dem som visar att dem bryr sig <3 
 
Så ja , nu är jag gammal :D  Men nu blir jag inte äldre iaf .. Kommer fylla 25 vart år nu ;D
 
Lite bilder .
 
 
 
 
<3
Kommentarer
Postat av: Meela

Ett stort grattis, låter som en helt underbar födelsedags helg - jag vill med ha! :D
Kram Meela

2012-10-01 @ 10:56:27
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign