uuups!

Jag som skulle  ta tag i bloggandet seriöst haha.. Går sådär ser jag ..
Jag vill göra om min blogg så det blir roligare men pallar inte ? kul..
 
Min dotter åkte på ögoninflamation för några dagarsen .. Dock bättre nu ..
Imorgon ska jag dessutom ha mammaträff hemma hos mig .. Va ju längesen jag höllt i detta  så det får jag börja med på måndagarna igen =)
 
Har nyss städat hela nedanvåningen .. Måste ta tag i vår ovanvåning med..suck.. Är det bara jag eller har alla det som så att allt skit hamnar där uppe  för man aldrig är där ?haha ..
 
Nästa månad är det Carnevalesque i Malmö.. ÅHH jag längtar så mycket <3 Dock väldigt osäker på min outfit inför det .. ..
 
Sitter just nu & letar efter en klockad lång vinterkappa .. För ett männskligt pris .. Behöver det så billigt som möjligt svart eller röd ... Vill ha en klockad för att kunna ha mina klänningar under den .. dem man hittar kostar gärna 2 lappar =(  Har ni tips på någon fin & billig aå skriv gärna :)  säg inte tradera dock ;)
 
Glöm inte kika på mina tävlingar lite längre ned .. Kram på er.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign