Pyssel!

Hej kära läsare (om någon fortfarande läser denna blogg jag är ju aldrig här typ)  !
 
Ja vad har hänt sista tiden då? Jag  håller på att skola in Hailie på dagis inte kul men så illa tvunget  :( Hon är fortfarande så liten juh .. Men ja, det går jätte bra . Benjy är duktig i skolan med <3 Stolt mamma.
 
 
Jag planerar min 25-års fest ..Shit 25 år.. Gammal ;)
Ska ha en 50-tals fest  (så har ju iaf jag inga problem hehe)  Är så glad att så många som jag inte trodde skulle kunna komma kommer =) Hoppas nu bara ingen avbokar !
Svaren är dock bindande då jag ska bjuda på mat & grejer ..Ska bli jätte roligt ..
 
Ohh har träffat min gammla vän Loppan igen <3 verkligen roligt.. Va ju ca 10 årsen sen sist :)
 
Börjat pyssla ihop kakfat nu at olika saker =) Jätte rooligt faktiskt .
 
 
Även lite annat pyssel har jag gjort ..
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign