Signes Karameller!

Nu har vi erbjudandet handla för 50 så får du en provpåse med karameller på köpet <3 Titta in .
Chokladstenar som ser ut som små färgade stenar, starka jordnötter, torkad frukt, sockerpinne med både vitt & brunt råsocker, örtkarameller i lösvikt, klubbor,strutar,fudge, polkagrisar med mera .

Vi slår även gärna in fint inför presenter eller liknande ..Tänk på att det är avslutningar här & där :)
Själv ska jag fixa ihop något åt Benjys fröknar är tanken :)

***

Man ska aldrig klaga på någon annan  innan man ser öäver sig själv

Kommentarer
Postat av: Johanna aka Retrolover

ALLTSÅ jag blir jämt så sjukt glad när jag träffar nån med liknande intressen som jag själv. Skriv gärna till mig så jag vet vad du hade för bloggadress, för hit vill jag hitta tillbaka :)

2012-06-12 @ 13:36:12
URL: http://retrolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign