Macarons!

Jag undrar! ÄR DET BARA JAG SOM MISSLYCKAS!!??!! Jag lyckas i princip ALDRIG med att göra dem så där jätte fina som många andra gör ..Jag vet om att dem e svåra men iaf..Första plåten idag perfa utseende & en fin liten fot.. Låter dem svalna & ska ta av dem från pappret så fastnar hela innehållet i dem på pappret =( Alltså mina är fortfarande mjuka inuti å kladdiga typ men ser ut som dem ska på utsidan & då har jag haft dem i samma tempratur som man ska & gjort som man ska.. NÅGON som har ett tips :D?

 Jag prova  på nästa plåt att ha dem inne typ 2 minuter längre & ja då blev dem bruna ! NOT goooood
Kommentarer
Postat av: M

haha jag misslyckades också, man lägger ner skitmycket tid och så blev typ 8 av 25 okej... :S sjukt svårt att lyckas.

men tjejen som bloggar på http://www.hellosugar.se/blog/ verkar va asgrym på det. du kanske kan kolla med henne? ;)

2010-08-20 @ 18:15:19
URL: http://lumin0l.wordpress.com
Postat av: Anonym

leila (du vet som bakar ;) ) hon hade något specielt silikon underlägg som hon använde när hon gräddar sina macroner. det borde gå att leta upp på hemsidan

2010-08-20 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign