Hemma igen!

Grymt skönt att vara hemma .. Vi åkte sent igårkväll & kom hem nu i morse..Faktiskt skönare att åka på natten plus Hailie sov hela vägen då & mestadels Benjy med :) Så slapp dem lida av den låånga resan =)

Va på power meet igår men jag va endå rätt besviken denna gången ..Men antar jag vart där fel tidpunkt ..Men en del fina bilar fick man se iaf=)Plus det vart så satans vaarmt..Min kamera & sånt är fortfarande i husbilen så kan inte ladda upp bilder ännu tyvärr men jag lovar att göra det sen idag :)

Det första jag gjorde när vi kom hem va ut & vattna blommor & ta bort en del av allt ogräs ^^ Sen fyllde jag även Benjys pool ..


Nu har jag  duschat & färgat hår &  sådär ,fast känns nästan onödigt då det endå är jääätte varmt idag *^^*

Kram sålänge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign