Löshår & sånt!

Puh vilken värme det är ! Idag va jag & familjen i Helsingborg.. Jag köpte löshår ,hårfärger & födelsedagspresent åt Zandra som fyller år imorgon!

Mamma beställde Bruna linser innan till både mej & henne *^^* Jag älskar bruna ögon så de ska bli himla kul att se sej själv i detta ..Aldrig haft bruna linser innan nämligen^^ Så jag ska bli rödhårig & brunögd,inte helt fel..En helt nu människa ;) haha.

Hailie har fullt av värmeplider :( Inge kul...Hon är hård i magen med antagligen pga  nya matvanor..suck ..Hoppas det blir bättre snart iaf..

Nu ska jag in & natta Benjy :)

Ebbas fik fika vi på idag..Fifan va torra kagor för hela månadslönen typ men men  otrevligt folk som jobbar där med..Iaf han som  jag beställde av .=) Mysigt ställe iaf fina saker överallt!

    
Kommentarer
Postat av: Isa

Ebbas fik var the shit en gång i tiden, many moons ago.

Allt var på topp, bortsett från priset som aldrig varit lågt.

2010-07-21 @ 22:22:56
Postat av: Sanna

Jag blev också rödhårig idag, haha :)

Och har också bruna linser, det var väldigt ovant ibörjan då allt blir lite mörkare av den bruna färgen när man ser, men man vänjer sig.. :)

2010-07-21 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign