Jänkare!

Ohh igår va bästa kvällen på länge *^^*

Jag & pappa va & kollade & körde jänkebilar=) Pappa ska antagligen köpa en sådan bil fast de gäller ju att hitta en som klickar=) Dem vi prova  igår va en lincon 59:a & en cadillac limo 52:a har jag för mej de va :) Linconen va ju fetast & ser ut som en karamell *^^* Men där va ju en del skador på den men den va endå jätte fin .. Så vi får väl se vad han bestämmer sej för :) Kul är det att åka i jänkebilar *^^*

Fredag idag iaf ÄNTLIGEN :) Tyvärr trist väder men ja vad ska man göra åt det .. Svarade på era frågor i förra inlägget jag skrev så ni vet ..

Får se om jag ska baka i helgen lr vad..Har två beställningar tills nästa helg =) Kul !

Skriver nog mer lite senare :)
Kommentarer
Postat av: Molly

Åh.

Min pappa handlade många jänkare från Tyskland och USA förr, vissa behöll han och gjorde om. Sen "bytte han upp sig".

Synd att han inte gör detta längre! :(((

2010-06-11 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign