Kalas & grejer!

OMG Vilken dag >.< Vilken helg & den är tyvärr inte över ^^
Men Det blev ett kanon bra kalas idag ! Benjy fick ha hem sina kompisar på kalas & senare på kvällen kom Benjys gammelfarmor & Babes gammelfarmor samt hans Farbror =) & så kom sandra,johan & tyra med & Rebecca & sebbe  & mamma & pappa ..haha många & !

Imorgon ska Benjy hem till en av sina kompisar för första gången=) Ska bli kul & se hur det går & hur det är för honom att göra sånt :)

Strax ska jag fortsätta göra tårtor som ska lämnas imorgon..Denna helg har jag sen gjort totalt 6 tårtor..Inte illa^^

Benjys kalas va toppen & alla hade kul=) Först åt vi korv med bröd & drack saft sen fick dem leka lite..Sen lärde jag barnen att göra cupcakes & det va jätte uppskattat att få baka då några av dem sa att dme aldrig fick göra sånt hemma ^^ Dem fick kladda & gojja hur mycket dem ville med både grädden & strösslet haha :) Kul va det & gott blev det..Sen efter det vart det skattjakt/inte nudda marken lek som gällde.. Då skulle de gå på vår bana vi byggt upp som ledde till skatten   & under krysset hade vi lagt en liten kista med varsen påse i med piratklubbor samt guldpengar i choklad^^ Det tyckte dem va super kul! Sen fick dem leka loss lite & sist men inte minst blev det glass :) Hur bra & lyckat som helst! & det roligaste va att flickorna va de som va mest utklädda till pirater :D Skoj!

Bilder




Sen efter det kalaset slängde jag  ihop två stycken 5 minuterstårtor sen va det dax för dem äldre gästerna =)

Bilder



Tack för en bra helg!
Kommentarer
Postat av: Thina

Låter som fullt ös :-) Men bra att det blev lyckat :-) Jag hade dött om jag skulle underhålla en hel hög med barn..



Så synd att jag inte kunde komma ju! Det trista är att jag är hemma för jag är as förkyld så jag kunde inte åka till småland, för mamma är jätte känslig mot att bli sjuk. Så att smitta henne vore mindre bra..så ja då sitter jag hemma och är grymt uttråkad då Maria inte heller är hemma...bläää

Och jag orkar typ inte ens göra så mycke...



Så jag hade nog bara smittat alla om jag hade kommit.

2010-05-22 @ 20:28:06
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Postat av: Rebecca

Jag vill ha bilden när jag sitter på studsmattan också!! Så söt jag är!:D

2010-05-22 @ 21:42:47
Postat av: electra

haha ja-a rebecca du är så söööt ^^hehe =)

2010-05-22 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign