Ställ din fråga!

Kommentarer
Postat av: Johna

Säger ni Benjy eller Benjamin till din son och hur gör dem i skolan?

2010-11-14 @ 18:17:06
Postat av: Sassa

När kom du på att du ville ha barn för första gången? och hur länge sen planerade du och Jim Hailie? :)

2010-11-14 @ 18:29:28
Postat av: Anonym

hej, kan inte du lägga upp lite bilder på ert hus på in och utsida? :)

2010-11-14 @ 18:46:14
Postat av: Tess

Först vill jag fråga hur du är mot nya människor? Du verkar ofta vara ganska otrevlig & nonchalant (inte på bloggen)& detta är inget försök till att låta spydig. Och för det andra undrar jag varför du inte tycker om bilder rakt framifrån?



Du ska veta att jag tycker att du är riktigt vacker! När jag såg bilden på dig rakt framifrån så blev jag chockad! Du är sjukt snygg! ha det så bra och fortsätt med din blogg! :D



Kram

2010-11-14 @ 19:12:50
Postat av: bettyboom

Tess varför tycker du jag verkar vara det =) Antar du träffat mig eftersom du inte mena bloggen ?=)

2010-11-15 @ 07:25:07
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Myran

Du ska inte till malmö eller helsingborg snart, så vi kanske kan ses? Lättare att ta en fika & ses i malmö eller helsingborg med tanke på att man annars måste ta tåg, buss & buss! <3

2010-11-15 @ 11:12:36
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker som tess, och jag har träffat dig och vetat vem du är i flera år. Vill inte heller vara dum när jag skriver det men du bjuder inte in på det sättet som du skriver att du gör på bloggen vänskapligt menat då. man känner sig liksom inte riktigt välkommen . Skriver ej ut mitt namn heller för om det ändrar sig vill jag inte att det ska vara pga av vad jag skrev utan pga att du vill ha bättre attityd och kontakt själv som du så många gånger skrivit att du vil iaf.



Vill inte vara dum men man kan bli sårad ibland av knepiga handlingar eller när det skits i att svaras på tilltal... :/

2010-11-16 @ 04:12:01
Postat av: bettyboom

till anonym (brukar sällan godkänna anonyma)

MEN vad jag vet känner jag INGEN vid röstånga hållet .. Bjuder in gör jag aldrig ?? man får själv ta steget om man vill prata med mig? jag är inte den som går fram till nån direkt å börjar prata .,. Vem vet isåfall kanske jag kände det samma om dig? Är där ingen personkemi alls då kan jag säkert upplevas som otrevlig eller tillbaka dragen.. det säger jag inget om.. Men det är löjligt faktiskt att du inte kan säga vad du tycker & stå för det .. Då behöver du inte ens prata med mig överhuvud taget.

2010-11-16 @ 07:25:49
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: bettyboom

plus du kan inte säga att jag har dålig attityd när du inte känner mig ..

2010-11-16 @ 07:26:42
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill påpeka att du har totalt fel om var jag ens bor, du är en av dem som tror du kan kolla ip nummer antar jag. Inte meningen att såra dig heller , men så som du skriver tyckte jag bara bevisade att jag inte hade fel. Tyvärr. Och jo jag känner dig även delar av din familj. Hade hoppats på bättre respons och vet att du är duktig på att munhuggas när det inte passar därför höll jag mig anonym för att se om jag hade fått fel uppfattning eller ej om dig. Som sagt är ej bitter på dig och vill inte gräla men du kanske kan förstå saken lite när du själv vill så mycket men kanske inte ibland visar att du engagerar dig i andra. då blir man sårad. Men skit samma Denise/Electra för jag tror jag vet var du står när su själv skriver det svaret du har gjort. Tråkigt. Önsdkar dig dock massa lyckliga dagar. Peace!

2010-11-16 @ 07:37:21
Postat av: bettyboom

Anonym

Tycker du är rätt pinsam för ditt eget bästa dock .. Ja jag kolla Ip nummer för att få en hum om vem du är .. Men jag tror dock jag har fattat det redan..Finns bara en som är så duktig på diskutera sånt här så. & nej du känner inte mig .. Inte på det sättet iaf som man bör känna mig.

2010-11-16 @ 07:40:57
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Första gången jag träffa dig var det endast stelt i början för att vi båda var så satans blyga haha sitter kanske i än ;)

JAG tycker iaf att du var/är supersnäll & trevlig och världens sötaste människa!

2010-11-16 @ 07:50:51
Postat av: bettyboom

Alexandra <3

haha så är det oftast om man är blyg=)

men de gick ju bra sen :)

<3

2010-11-16 @ 07:56:47
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: erica

Att påstå att du har en dålig attityd tycker jag är skräämmande!! Du är en av de mest fantastiska människor jag träffat. Såg dig fler år innan på byn och på olika sammankomster med dagis. Brukade säga till min man: fan va häftiga och härliga de verkar vara. Men som sagt man var för blyg för kontakt. Sen en dag stod du här utanför med en vän till oss båda. Sen den dagen är jag bara så otroligt glad att jag lärt känna dig då det visade sig hur lika men olika vi egentligen är:) du är en fantastisk människa som bjuder på dig själv, lyssnar på andra och framförallt så har du en fantastisk familj. Jag är otroligt glad att ha dig som vän! Och tycker att man bör akta sig för förutfattade meningar om människor som man faktiskt INTE känner!! Det är lätt att ha åsikter men svårare att skaffa underlag för dom! Personkemin kan dock inte stämma överens alltid. Och visst det kan vara tråkigt. Men för det ska man inte klandra en människa för attitydsproblem lr annat. Det kan finnas orsaker till allt. Jag kan också tas för otrevlig lr konstig men då är jag osäker lr har en tuff period i mitt liv. Det har fått mig att så kan det även vara för andra!! Finn glädjen i olikheterna och man har vänskap för livet!!:) tack för din inbjudan electra:) du är en sann vän!!!

2010-11-16 @ 08:45:29
Postat av: Sassa

anonym skrev Denise/Electra, är Denise ditt förra namn? isåfall är det jätte fint ju, skulle aldrig byta namn om jag hette det ^^

2010-11-16 @ 08:55:02
Postat av: bettyboom

sassa jag tror bara anonym inte vet vad mitt namn faktiskt är

2010-11-16 @ 09:21:18
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: bettyboom

Erica:

Fan va go du är <3

2010-11-16 @ 09:23:51
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ja fan var otrevlig du är Electra.. jag minns förstå gången vi sågs, du slog mig i ansiktet o spottade på mig.. men men:'(

2010-11-16 @ 11:58:44
Postat av: Zandra

Första gången vi träffades & va ute & gick, minns du? Då va jag helt nervös, men de va ju chill för du babblade på som aldrig förr! Har ALDRIG upplevt dig som otrevlig eller tillbaka dragen.

Men klart man kan vara de, om man inte tycker om personen :) Jag är sån. Vill/orkar jag inte prata med nån, så gör jag inte det :)

2010-11-16 @ 12:04:49
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: bettyboom

Rebecca:hahaha ja jag minns det fyfan va jag slog dig.. Du va helt blå :D Så är det när jag dissar nån då är jag otrevlig & slåss som aldrig förr ;D <3

2010-11-16 @ 12:23:05
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: bettyboom

Zandra: jag försöker iaf.. fast det är inte alltid lätt att vara trevlig mot dig för du jämnt fiser :/ haha



Nä men folk vet ju inte klart man kan verka otrevlig om man inte gillar personen i fråga eller har själv problem med att få kontakt med denna personen.. man vet ju inte .. Det är svårare för mig att veta vad felet var eftersom personen vill vara anonym

2010-11-16 @ 12:24:58
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: bettyboom

Nanna,du tror jag är dum :)

2010-11-16 @ 20:27:29
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Denise

personkemin kan inte alltid stämma. Känner jag av det så kan jag nog också uppfattas som otrevlig och bitchig. Men varför ska man springa runt och vara trevlig emot allt och alla? Jag tycker att du verkar vara en superhärlig person =)



2010-11-17 @ 12:37:56
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jag har ett stort problem som jag håller på att jobba på (kan kanske tänka mig att Electra har något liknande, därför uppstår missförstånd) Jag är ganska blyg, jag säger inte så mycket när jag är bland folk jag inte känner så väl, dessutom ser jag jävigt sur ut, jag kan inte hjälpa det. Jag är helt enkelt skapt så och jag tänker inte alltid på att gå runt och lé hela tiden. Detta göra iaf att folk får fel uppfattning om mig. Att jag alltid är sur och inte gillar folk. det är iaf fel, jag vet inte hur många gånger jag har fått höra " innan jag lärde känna dig tycker jag du var en riktig surfitta men du är ju verkligen skit rolig" som sagt så jobbar jag hårt för att bli av med "sur-stämplen" för ett första intryck kan man inte göra om....bara en tanke

2010-11-19 @ 12:40:51
Postat av: Fanny

Hahahaha vilken rolig diskution ^^

Varför ska folk bli arga för?

Även OM du skulle haft dålig attityd (vilket jag tvivlar på fast än att jag aldrig har träffa dig) så varför ska man ta illa upp? det är ju bara att gå åt andra hållet man behöver ju inte va bästa vän med alla eller hur?!

Haha Skönt att du står på dig :D



Ps. Iofs kan jag nog framstå som en person med rikiga atityd problem för jag avskyr människor som är alla till lags :P

2010-11-19 @ 13:01:44
URL: http://fysh.blogg.se/
Postat av: Isa

Sjukt underhållande :) Och jag får oxå höra att jag uppfattas som nonchalant och bitchig. Jag finner mängden av människor totalt ointressanta och då finner jag heller ingen anledning till att vara trevlig. Det tas då som att jag är otrevlig, jag ser det bara som att vara neutral. Varför ska jag stå och kallprata, le och skratta med en människa som inte intresserar mig? Det gör jag med de som jag har utbyte av och som har utbyte av mig.

2010-11-19 @ 17:44:03
Postat av: Tess

Nej jag har inte träffat dig men när jag läser på t.ex facebook och så. Som sagt var det inget försök till att hugga på dig eller verka spydig själv.

Och måste kommentera det anonym skriver! Hur FAN kan hon känna dig om du inte känner henne? Det måste varit en otrolig envägskommunikation!

2010-11-19 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign