Hohoej!

Då börjar denna dagen dra sig mot sitt slut :) Nu kommer här en novell till mina små avundsjuka fans ;) Jag vet ju om att dem går på mig om detta för att dem antingen hört nåt  rykte eller så är dem avundsjuka eller så har vi haft nåt  förflutet tjafs via nätet ;) Sen att hälften är anonyma gör det bara mer säkert att det är så=) Men endå jag ska väl  försvara mig eller försöka förklara? ;)

Folk går på mig just nu för att min mamma va snäll & gav mig en 1000 lapp igår.. Jag borde tydligen skämmas över så borskämd jag är & tydligen får jag  detta av min mamma jäätte ofta .. Ohhja jag får det minst var dag & mina föräldrar försörjer mig & min familj med tydligen( tänk va skönt att inte behöva kämpa för pengar & bli försörjd ;) ) .. Ja jag skäms som bara den :)  Jag fyller ju inte snart år  iheller .. Fy farao vilken botskämd biatch jag är *^^* Underligt kan jag tycka att folk som inte känner mig kan veta detta med ;) Gullungar som tycker så fint !

Nä men seriöst :) Dem som  känner mig vet nog om hur mycket jag kämpar  för min familjs bästa & dem flesta vet om att jag tjänar mina egna pengar & sen  är jag himla tacksam över det jag får såklart! Sen är det många som inte förstår sig på min & mina föräldrars relation.. Dem är mina bästa vänner..Jag träffar dem  nästan var dag & kan prata om allt med varandra även Jim..Mina barn älskar dem .. Dem hjälper oss om vi behöver hjälp  & det anser jag inte att vara bortskämd utan jag anser detta vara lyckan av att ha jävligt bra föräldrar .. Sen att min mamma ville överaska mig med 1000 kr igår är väl bara roligt ? Vem hade inte blitt glad? Det är inte som att jag får 1000 kr var & varannan vecka :O Min mamma ville vara snäll & hade köpt saker till oss igår när hon va ute & shoppa .. Whatever? är det att vara bortskämd? Tycker folk borde söka på ordet & kolla vad det betyder ..
Vad jag vet så köper jag mina kläder själv,mat till familjen,mitt smink,nya skor,kläder till barnen när det behövs leksaker till barnen ,blöjor & välling mm till Hailie,andra saker som måste finnas hemma.. Vad jag vet betalar Vi alla räkningar själv..så tja bortskämd kan jag inte påstå egentligen..Men  jag säger inte nejtack till om DU vill betala det? ;)

Visst,jag har haft det jävligt bra ! Jag har fått mycket,det kan jag inte säga nåt annat om..Men mina föräldrar har hjälp mig till en bra start i mitt liv & nu står jag & min familj på egna ben & kämpar som vilken annan familj som helst :) Det vet som sagt dem som känner oss om.. Sen kan ju alla runt om tro vad dem vill :) Jag är iaf tacksam över den kontakt jag & min familj har & Jag har tur som har bästa föräldrarna..Är ni avundsjuka på det så är det helt okey,det hade jag med vatt om jag inte hade föräldrar som ställde upp & är snälla ! & ja,jag är evigt tacksam för allt. Tänker liksom inte sitta & ta nån skit för nåt jag inte är :) Innan ni dömer sådär kanske ni ska leva i mitt liv någon vecka & se för er själva.. :* Men jag älskar er endå..

Iaf så idag har jag vatt i Åstorp i butiken.. Träffade även Emelie idag :) Fikade & snacka ,hur trevligt som helst!
Just nu mår jag lite illa & är trött..Hela familjen har ju vatt lite krassliga så förvånar mig inte om det är min tur nu :) Yeey!

Min prickiga kjol kom idag med :) Längtat ! Den är så fin & är i skit fint matrial & allt .
Satt även kanon bra !

Lite bilder!

  

Kommentarer
Postat av: Tess

Alltså jag blir så förbannad på vad folk kan kläcka ur sig o att du är tvungen till att förklara dig. Vem har bestämt att man är bortskämd för att ens föräldrar ger en en peng lite då o då? Ingen vet ju hur du har det på den ekonomiska biten och alla borde ju egentligen skita i det, för det är din ensak o ingen annans. Jag tycker att det var snällt av din mamma att ge dig det, det har ju inget med att man är bortskämd o att man borde skämmas för att ta emot pengar av sina föräldrar trots att man inte bor hemma längre. Nä Electra stå på dig o skit i vad dom andra tycker!

2010-09-16 @ 19:42:49
URL: http://thelargelifeoftess.blogg.se/
Postat av: bettybooms svar

Precis det jag menar.Helt sinnes^^

2010-09-16 @ 20:00:39
Postat av: Josephine

Men herregud! Jag måste hålla med Tess. Det är skamligt att man ens ska behöva förklara sig varför ens mamma ger en peng lite då och då. Framför allt när man fyller år snart. Min mor är likadan. Och vi ställer upp för varandra och har en bra relation. Gay vad irriterad jag blir på avundsjuka människor.

Ha det bäst :)

2010-09-16 @ 21:06:46
URL: http://exitme.bloggspace.se/
Postat av: Anonym

Du skriver ju väldigt ofta om allt du får av dina föräldrar, och du kan ju knappast förneka att din lön kommer från dina föräldras ficka! Så kalla det inte att du står på egna ben, för det gör du inte! Och ja, jag är anonym, men det är du också när du kommenterar på vissa bloggar så varför inte? Puss på dig sötnos!

2010-09-16 @ 22:51:17
Postat av: bettybooms svar

Anonym



Men som sagt om mina föräldrar vill ge mig nåt är det nåt fel på det? jag får faktiskt inte pengar av dem.. Dessa 1000 kr jag fick va en present :S jag får aldrig pengar? ibland köper mamma nån grej till mej lr familjen bara för att dem vill? jag anser inget fel med det eller att det är bortskämt? & jag jobbar inte mer i min mammas butik .. & jag får ingen lön av min mamma..Så nej min lön kommer verkligen inte för mina föräldras ficka haha >.< alltså,jag har jobbat ihop mina pengar själv sen jag va 15 år gammal.. Tror inte jag behöver mina föräldrars pengar .. När jag väl jobba i min mammas butik fick jag en 500 lapp då & då .. Jag fick ingen direkt lön..& när jag jobba där så jobbar jag som vilken människa som helst .. Så egentligen spelar väl det mindre roll?



Just nu har jag eget företag plus jag gör lite hår & bakelser..min man har jobb..så vi jobbar ihop våra pengar helt själv .. Tro inte att du vet någon om mig när du inte lever mitt liv eller vet vad jag jobbar med.. Jag skriver sällan om jobb & hur jag tjänar mina pengar för jag anser att det är väl min ensak .. Så jä'vla löjligt att ens gå på mig om detta när du är feg & inte vågar stå för vem du är ..Det bevisar ju bara hur smart du är ?



Nej jag är faktioskt inte anonym när jag komenterar ..



Så jo jag förnekar att mina pengar kommer från mina föräldrars ficka haha kan nog säga helt seriöst att den kommer så långt ifrån deras fickor som det bara går .. Fattar inte enms vart du fått det ifrån :O

2010-09-17 @ 07:05:58
Postat av: Denise

Man ska vara glad och stolt över att man har föräldrar som ställer upp och hjälper en! Jag är väldigt glad att jag har föräldrar som dina, som finns där för mig och de skulle hjälpa mig om jag skulle behöva det! Om de vill köpa saker eller överraska mig blir jag bara glad! Det är avundsjuka människor som reagerat, de som inte har den kontakten med sina föräldrar som du har! Ta inte åt dig! Var stolt över dina föräldrar och det de har gett dig! Kram Denise

2010-09-17 @ 08:19:05
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Maja

Mitt råd är.....skit i alla avundsjuka idioter! :D

Folk kommer alltid att klaga på en vad man än gör....och vända o vrida på saker och ting!

Fortsätt med din fina blogg och allt gott till dig och din fina familj! ^^

2010-09-17 @ 11:24:03
Postat av: Fanny (Anothernamn @BDB)

Haha pinsamma männsikor. Håller med det är enbart svartsjuka :) Skönt att du har en ironisk inställning till deras svartsjuka, att du mest skrattar åt det.

Bortskämd är man när man inte uppskattar det man får vare sig det är pengar, grejer och vare sig det är ofta eller sällan.

Och det är ju inte så att det är nån främmande person som slänger pengar på dig. Det är din egen mamma som va snäll och gav dig en 1000:- vem vill inte ge sina barn lite extra nån gång då och då. Jag får också pengar av mina föräldrar då och då just för att jag ska kunna unna mig något extra ibland.



Stå på dig och jag tror du vet att du har MÅNGA läsare som står dig bakom ryggen :)

2010-09-17 @ 15:49:32
URL: http://fysh.blogg.se/
Postat av: Anette

Men där e ni ju! Ni är söta som sockerbitar,grrrls <3.

För övrigt ska du skita i alla idioter,sådana är ingenting att bry sig om! Låt dom brinna i helvetet. Ta hand om dig och din familj! Kram!

2010-09-17 @ 17:24:29
Postat av: Carolina

Som alla kloka ovan mig redan sagt stå på dig Electra! Du har ingen anledning att behöva förklara dig och redan av dina 13473875235 tidigare inlägg att dömma kan jag inte annat än utläsa tacksamhet till de gåvor du fått så kommer här å kasta anklagande skit är rent ut sagt avundsjuka, nej du bruttan, ta ingen skit!

2010-09-18 @ 11:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign