Seg seg seg!

Har inte riktigt skrivit sådär mycket på någon dag nu! Sorry.. Har faktiskt för en gångs skull haft fullt upp*^^* Vilket är mycket trevligt att ha ..

Hailie har nog vatt lite dålig i magen..Men det börjar bli bättre faktiskt .. Jag har umgåtts  med Alexandra & följde med henne på öppna förskolan..Det va faktiskt rätt mysigt :) Sen fick jag träffat hennes andra goa pågar som kom  & lekte med Benjy .. Man märker att Benjy Är lite sådär med att umgås med  barn hemma hos oss haha..Han är lagom busig då ..Hmm..

Jag fick  presenter av Zandra  (med familj) Smirnof <3 lösögonfransar :D & dö söta handdukar med cupcakes ..
Tror faktiskt jag har fått världens bästa födelsedags presenter detta året :) Kul! Tack alla som sagt!

Igår gjorde jag kokos praliner =) Jävla pilligt men kul ! Har fotat dem men hittar inte laddaren till min kamera just nu >.< Men bilder kommer !

Babe har fixat mitt hår <3 Så nu är det svart & rosa :) & långt!

Just nu håller jag på att bli förkyld kanske inte så himla roligt ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign