Hoppla!

Hej & hå!

Jag har varit lagom off nu..
Men haft sjuka barn & dittan & dattan ... Men ska försöka bli mer aktiv igen.. Starta hösten med en ny design här (snart höst iallafall) Jag & babe hade  en halv barnledig dag & natt igår . Vi vart & åt i Helsingborg & sen satt vi nere vid vattnet ett tag & bara slappade :) Skönt. La oss rätt tidigt dock . Men skönt endå:)

Idag har jag pysslat lite i vardagsrummet.. Har bland annat klätt in våra fönsterkarmar till vitt .. Det var marmor innan (skit fult ) Blev snyggare nu iallafall fast det inte är helt proffsigt gjort :P

Inga dreads i håret mer iheller..Skönt,är ju ingen dreads tjej längre fast det är bra att ha mellan alla håren man har .. Nu ska jag bli  en röd tjej .. Inom de närmsta ! 

Nä allt för nu!

 
Glöm nu inte kika på min andra blogg=) Kommer snart upp med mer :)
Kommentarer
Postat av: Fanny

As fin design :)

Men du måste ta bort den lilla rosa rutan som jag gjorde till din rosa design ^^

2011-08-16 @ 20:48:08
URL: http://fysh.blogg.se/
Postat av: BETTYBOOM svar

Fanny. tack men var ser du den rutan :O? jag ser inte den haha ?

2011-08-17 @ 06:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign