Party bilder!

Ja festen vart igår & den blev super lyckad .Temat på festen va Hawaii. Alla gäster hade även varsett uppdrag att fullföälja hela kvällen på roligast sätt .. Zandra skulle tex säga tydligt & jämnt "DET KLIAR PÅ MUTTAN" (tänk er det i redig bonna dialekt) Mamma skulle be till en arabisk gud Linda skulle vicka på rumpan ..mm.. Skit kul:D Sen skulle alla rösta på den roligaste  & den som vann detta blev Johan (Som numera är min unga styvpappa) Han vann pris från lillanspresentbod.se en fin glasskål med rosor  som va fylld med godis mm.. :) 2an vann en fin rostavla & 3an vann en liten cupcakeburk :) Det va en jätte lyckad kväll.. alla  som va där är liksom lika flippade på olika sätt & alla tillåter en att vara hur störd som helst ... Så trivs vi :D Det blev god mat god trårta med mera.. Bad & skratt.. ja KUL :)


Idag fira jag Alexandras 30-årsdag =) Va där & åt sveriges godaste sallad & snacka =) Trevligt . Efter det va det hem om mina föräldrar för rester från gårdagen haha..Så nu är jag fylld ;D

Så¨tack alla som kom :) Bilder på detta här nedan ..

             
DET KLIAR PÅ MUUUTTAAAN!!!!


             Fler bilder lär nog dyka upp hos Zandra   www.zandraaak.blogg.se

& Svar till dig CC  .. Jag kommer ihåg er ^^ haha vad roligt =) Snygg tuppakam hade han med =)
Här är en närmre bild på skorna från sivletto (väldigt dåliga i kvaliteén tyvärr)



Kommentarer
Postat av: Ann

Känns skitskummt att se mina föräldrar på din blogg, hehe.. Men hon har berättat era bravader.. Synd man inet var bjuden hade vart kul. :) Hur gick det för din morsa by the way? :P Inge huvudvärk idag? ;) haha Kram

2011-07-31 @ 23:54:59
Postat av: Zandra

HAHAHAHAHA!!!! Jävla fina bilder!!

Ja, de va dökul! Man kan verkligen vara SIG SJÄLV :D Underbart att man blir respekterad & ACCEPTERAD för de freak man e ;)

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!!!

OCH JA, JAG SKA FÖRSÖKA HINNA FÅ IN BILDERNA IDAG I MIN BLOGG! :D

2011-08-01 @ 16:03:49
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Zandra

haha, digga den bilder på mig, oskar & tyra & benjy! hahahah!

2011-08-01 @ 16:06:19
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign