Chokladklubbor!

Gjorda av mig då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom ser bra goda ut :D



Jag vill bara tala om hur mycket jag gillar dig! Har följt dig länge nu, säkert över ett år, på bdb och din blogg och så vidare. Har aldrig vågat lämna en komentar, men nu gör jag det! Jag gillar dig så grymt mycket och du är en av mina förebilder. Jag älskar att du verkligen vågar vara dig själv trots samhällets fördomar. Jag önskar att jag kunde vara lika modig som du ibland och du inspererar mig verklingen till att vara mig själv och ingen annan. Du är så duktigt på det du gör, du är grym electra. Tack för att man får läsa din blogg :D Kollar den hela tiden!



// Kramar E <3

2011-06-03 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign