Jul!

Har ni några bra tips vad man kan göra på själva julafton som är kul & lite annorlunda =)?

Vi har iallafall fått upp alla julsaker nu i butiken =) Vi har en liten julhörna här :)Mys lite bilder kan ni se i butikens blogg. www.lillanspresentbod.blogg.se


Igår fick jag åka in med Hailie till vårdcentralken då hela hennes mage hade blossat upp i stora läskiga röda utslag :O Fick lite panik.. Men vet ju att hon har hudproblem stackaren.. Så det va att åka in & även få¨skälla lite att vi inte fått testa henne för allt & dem inte sagt detta till oss.. Men iallafall så   va det nässelutslag=( Plus vi fick ta dem sista blodproverna som behövdes  & ny salva. Skönt ju .. Tack Zandra som körde in oss.

Sen hem & vila lite  sen Hämta B i skolan .. Då hade han varit hos skoldoktern & undersökt syn bland annat .. Hon hade skrivit på en lapp att jag skulle ringa henne & det gjorde jag direkt .. Då va det lite babbel om allt möjligt . Men ja så vart det med gjort..Efter det så kom Linda på dörren & sen gick hon & jag & tränade ;D Efter det glodde vi i inredningstidningar . Nice.. :)

Idag är jag i  butiken & donar! Yes yes



Kommentarer
Postat av: Miss Dior

riktigt fin! :)



http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/

Postat av: Mikaela

Superfin :]

2011-11-16 @ 16:46:29
URL: http://meeelalee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Resa bort :)

2011-11-16 @ 17:32:40
Postat av: Linda

Snyggve! jag kan hänga med på Retro Blaster - Xmas Bash 2011 men jag jubbar den helgen så det blir inte nåt dygnet-runt-partajande men det går kanske bra ändå? =P

2011-11-16 @ 18:00:50
Postat av: Elvira

Väldigt fin du är! :)

2011-11-16 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign