Hippie!

Hej alla läsare .. Jag ska snart ge min blogg (iallafall headern) en makeover.. Men måste först fixa en ny dator som fungerar som den ska!
Här har vi blivigt förkylda & det är verkligen tråååkigt ..
Men jag har jobbat idag &  även gått lång promenad :) Igår simma jag i poolen ;) Aktivt som tusan ..
Även börjat på en sundare diet nu :) Vi får se hur det funkar .. Både jag & Jim kör på det just nu :)
Idag har jag blivit besviken på människor tusen gånger om känns det som.. Lagom tröttsamt ..
Trött på att bli tagen för givet med dessutom ..
Men ska försöka tänka på det positiva & lägga energin där istället . :)
Imorgon ska jag antagligen till butiken om min förkyldning inte blivigt värre såklart .
Vi får se .
Kör just nu på erbjudandet handla för 50 och få en provpåse med karameller på köpet .. =) Så titta in tycker jag <3
Fått söta flyers idag med som jag delat ut lite runt om & även har i butiken . Ni ser bild nedan .
Kram på er & glöm inte gilla signes karameller på fejjan :)
Hon på bilden är/var min fina farmor Signe ( som jag ville hedra genom min butik) Hon va en fantastisk människa !
Kommentarer
Postat av: Emma

Hur kommer man dit då? :)

2012-05-29 @ 21:37:35
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign