Kärringkväll!

I lördags va vi hos Janet & åt middag & snacka skit & hade det trevligt .
Sjukt god mat  ! Äntligen har jag fått se hur Janet har det hemma då hon nämligen berättat skräck historier  om sitt hem (lät som det iallafall) haha.. Meeen  det va verkligen sjukt mysigt   hade kunnat flytta in direkt!
 
Mycket skratt & prat =)
 
Annars har det varit lungt i helgen & nu har en ny vecka börjat ..
Imorgon ska jag göra det värsta jag vet .. Min största skräck & räddsla ... Tandläkaren :( Usch  jag vill verkligen inte men jag måste ...
Sen den 10 nov blir det ögonläkaren med, har ju jätte jätte kass syn & behöver verkligen linser .. Blir dyrt dyrt dyrt ... Men sen är det ju iallafall gjort .
 
Vill göra om min blogg.. Denna designen här är ju jätte gammal nu ... Ska bara orka ;)
 
Glöm nu inte vara med i tävlingarna jag har lite längre ner =)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign