Baka bulle!

Idag kom Zandra  ,Tyra & Julia hit en runda, Va ute & gick en sväng & imed jag är en perfekt hemmafru så baka jag bullar åt bara dem haha ;) Så det blev sånna bullar jag gjorde förra helgen med =) kanel med vaniljkräm & kokos.

Imorgon ska jag & mamma iväg &  titta bio . Va ju ett tagsen .. Ni kan nog inte gissa vilken film;) haha .

Innan va Benjy ute & cykla & råkar köra rakt in i Zandras tjockis bil så han trillar å skadar hela stortån:( fast jag har sagt åt han att inte cykla i flippflopp så skulle han tvunget! Det lär han nog inte göra om ,stackaren!

Lite bilder


   
Kommentarer
Postat av: Zandra

Fyfan så grann jag e ;) haha! Jaa, jävla unge ;) hehe! Tur de inte hände nåt med bilen & cykeln! hahahaha ;)

2010-08-14 @ 11:00:26
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign