Bobs!

Lagom seg dryyg dag! Men  jag har försökt röra lite på mig idag fast jag är jätte trött! Men hoppas snart medicinen  börjar hjälpa så lär nog allt bli mycket lättare !

Det blir långhelg denna helgen,så skönt :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men ja,det löser sig..
Har färgat om håret föressten för er som undrar .. Mörkare röd som heter rose red.. Jag gillar den mer & mer faktiskt ..Dock färgar den av sig precis överallt .. Ser ut som det skett ett mord i vår dusch ungefär  & att offret ligger på min kudde ^^

Egopic,min kamera önskar nog att jag hade sillisar imed den alltid ger mej look a like sillisar på bild.. men men.*^^*

I bilddagboken heter jag BettyBoom för er som undrat & undrar...

Kommentarer
Postat av: Mary-Jane

Jag gillar hur du ser lite gotisk ut men ändå liksom rockabilly. Cool kombination! :)

2010-08-27 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign