Imorgon!

Vi kom nyss tillbaka från kiosken:) Åt varsen glass där & gick en runda.. Förutom att Benjy är på krigshumör idag så va de väl mysigt :) Jag spara den fina plast bägaren föressten(jag samlar på sånt så tänk på det haha) Alltid när jag är på cafe lr äter nåt med fina plastbägare så sparar jag på dem & tar med mej hem=) Finns ju många fina :D

Imorgon kommer min svägerska hit (Emmy) hon ska bo med oss ett tag ..Ska faktiskt bli jätte mysigt då hon & jag kommer bra överens :) Så jag tror inte vi ska ta kol på varann ;)

Jag är sugen på att åka till Danmark & bara gå där en dag ..Skulle även vilja till malmö.. Men till Danmark på bakken vore mysigt så det får vi väl se till att göra snart ..

Har stor städat huset med,så skönt..visst ovanvångingen är fortfarande lite off men den är betydligt bättre än innan ^^

Imorgon ska jag svara på veckan frågor..woho=)


Grymt sugen på att baka eller göra smörgåstårta i helgen..Får välá se :)
Här är den fula tårtan med goda som jag gjorde   förra helgen haha..Fulaste jag nånsin gjort men goo=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign