Jag får väl försöka!

Att krysta fram de lilla positiva som där va med festen kanske..
Förutom att jag va misslyckad & mer än hälften av gästerna liksaså & dem som inte kom..så fanns där ju dem godisbitarna som gjorde kvällen bra endå så att man stod ut .

Fick träffa några nya härliga människor vilket va super =) Fick äntligen träffa Emelie "mantaray i bilddagboken" Pratat med henne i flera år på nätet så det va riktigt kul=) & henne sambo & hans mamma med,JÄTTE goa <3

Sen vart där ju god tårta & cupcakes så de va ju bra ;) En del snygga människor & en redigt snygg bil.

Mitt smink va fuckat mitt hår va fuckat mina kläder va fuckat ..Men vafan.Alla vi dör nån gång.:)

nån enstaka bild .

Jag snodde från söta Emma som jag träffa först igår=) Vi läser varandras bloggar sen innan :*

 

       

Kommentarer
Postat av: Molly

Varför klagar du? Den enda bild du lagt upp ser du iallafall super bra ut på :D Både hår och smink. :)

2010-08-01 @ 22:43:11
Postat av: Emelie

Toka du var ju skitfin! Blev helt paralyserad varje gång man såg dej får du bara lyste av vackerhet ;) fan va smörig jag e haha! Sagt det innnan säger det igen, var så mega kul att träffas, du är en pärla! och vi hade jätte trevligt trots att folk va sviniga. Du gjorde ett kanonjobb!

kramar <3<3

2010-08-02 @ 00:05:18
Postat av: Ann

det var nog pga att det var rockabilly spelning på HbG festivalen (the crematores, några bekanta till oss, du kanske vet vilka det är redan. ), sen när vi skulle in såg vi ungefär minst iaf 20/30 jänkare men jag vet inte var dem tog vägen om det var ngn mer händelse däromkring?



2010-08-02 @ 02:12:47
Postat av: Sabina

Jag tycker du har supersnyggt hår!

2010-08-02 @ 07:19:49
URL: http://sabinabakar.blogg.se/
Postat av: karin

ÅÅH! Emma frågade mig om jag ville hänga med på din fest, och det hade jag så himla gärna gjort om det inte vart så att jag skulle på möhippa! så himla synd! men ni kan väl slänga ihop nåt liknande snart? :D har förstått att det inte blev riktigt så lyckat som ni hade tänkt, så nästa gång måste ju helt enkelt bli en succé! ;)



ha det fint!

2010-08-05 @ 13:02:02
URL: http://lovebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign