Sådär!

Ohh guh jag är så förälskad (de känns så) i twilight filmerna:D Helt underbar va 3an. Så mysig & Edward är lika romantisk som vanligt (tjatar på Jim att han med ska bli lite sådär romanstisk av sej haha)
Jäkla bra va den iaf,jag va ju lite små besviken på 2an fast jag gillade ju den med, men 3an va 10 ggr bättre faktiskt ..Men visst är viktoria  den rödhåriga vampyren utbytt till en annan skådis? Eller har hon plastikopererat sej kanske =)?


Jaja :) Nu ska jag iaf ner  & mysa med familjen ..Tack pappa för du körde oss till bion idag .

KRAM
Kommentarer
Postat av: Twiggy

Viktoria och hon blonda vampyrtjejen rosalie? är utbyta

2010-08-08 @ 20:20:21
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jupps det stämmer att hon är utbytt :)

Åhja visst va denna så mycket bättre än 2:an, det känns som de blir bättre å bättre för varje film så nu har man ju stora förhoppningar på de 2 sista :) för du har inte missat att det blir 2 filmer av sista boken va? ;)

2010-08-08 @ 20:44:02
Postat av: Isabelle

Ja, Victoria spelas av en annan i den här :)

2010-08-08 @ 22:01:15
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com
Postat av: Anonym

nej jag tror nog att det är samma skådis

2010-08-08 @ 22:23:16
Postat av: electra

twigg rosalie e inte utbytt hon är bara väldigt nerbantad^^ men viktoria är helt utbytt.. till en dock myskcet snyggare tjej men endå..störigt när dem bytar skådisar

2010-08-09 @ 09:54:58
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Anette

Nej fy för satan att Jim skulle bli en vampyr!!!

2010-08-09 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign