suckeliduck!

Glömde ju skriva att igår överaska jag barnen (barnet mest haha) men att få leksaker för 500 kr var.. Benjy va såklart dem som blev mest glad haha ;) Men Hailie uppskattar verkligen sina nya prylar hon med minsann!

Benjy va helt överlycklig..Tog han till en leksaksaffär utan att berätta ..sen utanför fråga jag om han såg vart de va & de gjorde han såklart ^^ Sen gav jag han 500 kr:- & sa att han fick handla så mycket leksaker han ville & vad han ville för den:) Fyy vad glad han blev *^^*

Jag hitta faktiskt lite nya böcker om dekoration till bakning & även gumpaste mix & grejer =) Helt paff att jag ens hitta det där !KUL. Nu vill jag ju inte baka eller så ju ^^


Jag letar & letar efter rullskridskor =/ Icke lätt att hitta .. Sen funderar jag på att raka av mej håret igen & göra nåt annat .. jag vet inte,jag är så jäkla trött på mitt hår som aldrig blir som jag vill endå.

Snart fyller jag år iaf ..
Jag har redan en fete lista på vad jag önskar mej ju haha

lady gaga biljett
rockabilly klänningar/kläder över huvudtaget..
smink/lösögonfransar
presentkort på typ ja shock?
hår grejer
pengar
tatueringar
iron fist skor
baknings prylar
gym kort..
MM
Kommentarer
Postat av: Brandie

Vad var det för leksakaffär och vad köpte Benji för något? (Även hallie?) :)

Han måste ha blivit jätte glad, alla ungars dröm att få shoppa vad dom vill i en leksaksbutik :D

2010-08-02 @ 20:57:47
Postat av: Twiggy

jag vet en sida men vet inte om det är något som du letar efter men här är den iaf det är ju iaf side by side rullor :P ska själv köpa därifrån ^^



http://www.skatepro.se/c61.htm

2010-08-02 @ 22:17:10
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: gabriella

http://www.skatepro.se/c61.htm



finns en massa rullskridskor i olika modeller ^^

antar att du vill ha sånnadära som rollergirls har?



är sånna iaf :) du kan ju titta kanske?

2010-08-03 @ 01:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign