Tokig!

Blir man det eller vad?!

Fördet första så hade psyk höjt läkarbesöks priserna från 100 kr - 300 kr :O HELT SINNES! Vilket innebär att jag inte kan gå dit direkt fler ggr..Iaf inte på ett tag.. Sen säger hon  till mig att jag är tjock typ .. Eller kanske inte riktigt..Typ när  hon skulle fixa min medicin så behövde hon mitt leg för att kunna  fixa,  så fick hon det iaf.Så säger hon haha jo,du va ju lite smalare där.. ehh?? snällt  går man inte hos psykologer & sådant för att må bättre? Inte sämre väl? Sen när jag kom in påpeka hon något om det med.. Jotack jag vet jag väger nog 25 kg mer än vad jag gjorde sist jag träffade henne.. SO WHAT?=) Jag har fött barn-.- 2 barn..

Nog med gnällandet! Idag är jag riktigt trött & vet egentligen inte vad jag ska skriva om .Sorrrry
Kommentarer
Postat av: Zandra

Skriv om mig :D haha!

Jag är bäst & sånt :)

2010-08-25 @ 16:59:51
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ring patientnämnden! Hon borde inte få jobba där!

Dessutom är du helt klart mycket snyggare nu än för 2 barn sedan. :)

2010-08-25 @ 17:06:53
URL: http://demi.blogg.se/
Postat av: Ela

Fy, så får man inte säga till sina patienter.. Jag hade svarat henne att "ja man brukar se annorlunda ut efter att man fött barn..Stör de dig eller eftersom du yttra dig om de?" Blir så irriterad på folk som ska påpeka att man väger för mkt.. de viktiga e väl att man sjäv inte lider av de.. Stå på dig.. du e jätte fin min vän <3

2010-08-25 @ 18:12:51
URL: http://metrobloggen.se/jassesmamma
Postat av: Molly

Jag hatar att besöka läkare just av denna anledning. Oavsett vad det är för fel på mig, eller vart jag har ont så ska dom alltid påpeka att jag är överviktig! Jag har inte direkt gått miste om det själv liksom. Och det är inget jag behöver få sagt heller, blir bara ledsen.

Kämpar ju emot det varenda dag.



Dock tycker jag du är grymt snygg nu. Kurvor gör ju en kvinna. Och du är dessutom hälsosamt kurvig, tillskillnad från en sjjälv :P Haha..

2010-08-25 @ 18:28:59
Postat av: Anonym

Be om ett högkostnadsskydd, du stämplar varje gång och när du kommit upp i 900kr går du gratis i ett helt år. Så är det här i varje fall.

2010-08-26 @ 00:11:18
Postat av: Thina

Vilken idiot! Så säger man ju inte! och dessutom är det ju inte länge sen du födde barn! Man kan inte hinna bli trådsmal på hur kort tid som helst!

Men ofta vill dessutom läkare skylla alla krämpor på vikten.



Men du kanske kom med en remiss förra gången? Eller sökte du direkt dit då åxå? För det blir lägre pris med remiss från tex husläkaren!

Sen får du automatiskt högkostnadskort när du kommer till 900. Innan samlade man stämplar men nu ska det gå att se i datorn, och kommer man upp i 900 så är det gratis! Det är skit bra!

2010-08-26 @ 08:45:10
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Postat av: Svärmor

Hej min älskade svärdotter,

du är helt underbar, byt läkare direkt det kommer aldrig att funka med den, det är jätte viktigt för att du ska kunna få hjälp det är då fel på läkaren.

Många kramar svärmor

2010-08-26 @ 16:08:40
Postat av: Anonym

sjukt!

herregud,din vikt har ju inte med henne att göra,

och efter 2barn tom..



men viktigast är att du trivs med det!

du är dessutom jätte fin :)

sånna borde inte få vara läkare,,helthelt sjukt!

2010-08-26 @ 21:18:53
Postat av: Carolina

Vilken jävla kärring. Jag blir så arg på sådant.



Jag fick tabletter i början av året med orden - Nu måste du tänka på att äta fiberrik mat.. !!

Ehh waht? jag mår psykiskt dåligt inte faen tänker jag på om jag äter en grönsak eller en kanelbulle!!



Byt läkare till nästa gång och medela om varför du inte vill gå till henne,, det ska komma fram. Hon får inte säga så till någon!!



Du är fin som du är.. !!!!!

2010-08-27 @ 07:07:58
URL: http://ekorrensvarag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign