Varför?

Haha varför tror en del att jag fortfarande bor hemma hos mina föräldrar? Det vart ju såå många årsen jag gjorde det .Förstår inte var ni får det ifrån bara :S?. Jag bor en bra bit ifrån mina föräldrar i ett eget hus jag äger, tillsammans med min egna familj.. Så folk är nog bra snurriga .. haha >.<  Jaja :)  Ta reda på saker innan ni bara dömer rakt av tack.  :) Jag är gift ,har två barn, har pengar & stort eget hus..Tro fan jag bor själv med familjen då ! Eller ni kanske tror att vi alla bor  där? ^^

Idag har jag vatt i Åstorp som sagt .. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket,är så jäkla trött hela tiden så det är tråkigt >.<

Vatt ute med Benjy en stund så han har fått cykla :) Han  är riktigt duktig ! Sen ikväll blir det väl tv:n skulle jag tro.. Imorgon ska vi ju till Malmö & bli fotade av en vän som är duktig fotograf  & få (äntligen) familje poträtt ^^

Tömde mobilen innan så tänkte dela med mej av bilderna som va på den :)

         
Kommentarer
Postat av: Zandra

Men hallå, ni bor ju i sånt kollektiv! Vi ska ju med flytta in :O Så får man göra för att få råd med mat & kläder. Dela på allt, till & med trosor! Så länge man har sköj ;)

2010-08-10 @ 21:32:13
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: electra

Zandra: haha ja precis..va ska man annars göra ?

2010-08-10 @ 21:42:34
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sist jag var hos er så var ert hus i dina föräldrars trädgård :)

2010-08-11 @ 13:27:32
Postat av: electra

Matilda som sagt fleeera årsen ju .. Å det va inte hos mina föräldrar utan ett hus i deras trädgård som vi hyrde .. sepla roll? :)& det var bara ett ställe vi mellan landa på.. ett hus jag fick när jag va 14 år ..

2010-08-11 @ 20:52:30
URL: http://bettyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign