Veckans frågor & svar!

Fråga
Vilka fler namnförslag hade till Benji och Hallie innan du bestämde dig för de namn dem har idag? :)
Svar
Benjy om han skulle bli flicka skulle det vatt Fantasia (ett namn jag kom på oavsätt vad folk säger) & pojke va det spike (men det blev hans mellan namn..
Hailie  va massa olika.. Fantasia va i tanbkarna där men palla ha ett namn man planerat att ha ihop emd nån annan? nä så Hailie blev det ..jag själv fundera på typ tingeling ^^ tova-li  & lite sånt.. Men Hailie klicka för båda & jag är nöjd med det namnet =)Om hon hade blitt pojke skulle det blitt Chester efter sångaren i linkin park *^^*

Fråga
Vilken är din favorit skräckfilm?
Svar
Oj vet inte,gillar inte skräckfilmer haha

Fråga
Vilken är din favorit film och varför just den filmen ? :D
Svar
Twilight filmerna..För jag är nörd & älkskar romantik^^haha Edward är ju så romantisk.. Sen gillar jag dem utöver det med såklart

Fråga
nämn några favorit band :)
Svar
Marilyn Manson Elvis johnny casch lady gaga ;)  ooh med mycket mera..Lyssnar på så mycket

Fråga
Om du inte hade bott i skåne, vart hade du bott då?
Svar
Hmm Göteborg vore nice.

Fråga
Jag bara undrar om du vet någon bra sida där du käper dina saker...=) Eller vart du köper de? =)
Svar
Jag köper mycket från wilton.. Men de e icke billigt

Fråga
Var det någon stor skillnad mellan din gradivitet med Hallie än vad den var med Benji?
svar
Jag spydde mindre när jag vänta Hailie & gick upp mer när jag vänta henne med

Fråga
Har du funderat på att flytta från din mamma till ett eget hus eller nått??
Svar
Som sagt du är nog lite väk snurrig..Det va ju så många årsen jag ens bodde hemma . Jag bor i eget hus med min egna familj.

Fråga
Vad är din favoritmat?
Svar
Köttfärssås & spagetti^^

Fråga
vart ifrån har du köpt ditt röda löshår, och vilken metod använder du dej utav när du sätter i det? och vilken metod tycker du är bäst gällande löshår (: ?
Svar
Köpte det av en  i hbg men de va blondt från början . Jag använder microrings lr lim

Fråga
Du har ju en porträtt bild på Jim och Benjy på ditt ben.. Har du tänkt att tatuera in Hailie också?
Svar
klart,gäller bara att hon blir lite äldre & jag hittar en grym tatuerare

Fråga
bakar du annat än bara söta saker?
Svar
japp

Fråga
Pratar du på ett speciellt sätt när du pratar med dina barn, tillskillnad när du tex. pratar med en vuxen person? (pratar lite mer barnsligt med andra ord)
Tex. kallar dig själv för "mamma" i en mening som handlar om dig själv. Tex, "Nej Benji, mamma orkar inte baka något idag."
Hoppas du fattar vad jag menar, haha :)

Märkt att många förldrar gör detta och blev bara nyfiken om du också gör så, haha :)
Svar
Med bebisar pratar jag barnsligt haha ... Ibland kallar jag mej "mamma" i vissa meningar :)

Fråga
Hur länge sen var det du tog ur din earl piercing? och är det någon annan piercing du tagit ur?
Svar
mja vet inte hur längesen de va..kanske ett årsen lr nåt . Oh ja jag har tagit ut många .. Har haft en runda totalt 14 piercningar tror jag ..


Fråga
Fick du namnet Electra som liten eller bytt namn som äldre? Kunde du få ett mer coolt och passande namn till din stil liksom!
Svar
Jag byta namn när jag va mindre

Fråga
Hur är du som person? :) Tycker du ser lite läskig ut, :P Inget illa menat.
Svar
Virrig men snäll för de mesta .. men är en jävel när jag ska få fram sanningen..

Fråga
Har ni några planer på mer barn?
svar
nä fyfan.De räcker me två hehe

fråga
Kan man inte få se lite bilder i alla rum i huset ni bor i? Du har sån himla fin inredning i det man sett!
svar
jodå nån dag kan jag ordna de=)

fråga
Och läste någon gång att du är missnöjd med en tattoo, men sen har du gått och gjort fler hos samma person, varför?
Svar
har bara gått till han efteråt för han skulle fixa det vilket han inte klara sen har jag inte gått dit mer.

fråga
Din son, träffar han hans riktiga pappa? Läste i en annan frågegrej att din man visst inte är pappa till honom?
svar
ja han träffar sin riktiga pappa var dag .. Jim bor här...

Fråga
Och ser din son din man som den riktiga, och vad tyckte han när ni blev tillsammans om att du hade en unge?
svar
ja de e hans riktiga pappa..den enda pappa han haft .
& han tog pappa ansvar sen dag ett  fast han inte behövde .Jag älskar honom för det .

Fråga
Kom dom bra överrens? Och är han lika mycket hans barn som er dotter tillsammans eller så? :) Ser han honom som lika mycket sin, eller vad man säger :P
Svar
ja de gör dem dem är som pappa & son.. & ja han ser honom minst lika mycket som sin son som han ser hailie som sin dotter . Sen har jag sagt att jag inte gillare s¨ånna här frågor som ingen har med att göra.. den biologiska finns inte i bilden med pappan finns i bilden .. thats it

MIN FRÅGA
varför är detta en så intressant fråga ?Är det nåt att orka bry sej på längre? lr ni vill ha en hel novell IGEN om detta,nu menar jag frågan till alla som är så nyfikna på detta ..Jim är pappa till b..thats it ..

Fråga
och en grej till.. När träffades ni? :) Asså, hur länge har ni varit tillsammans?
Och hur träffades ni? :D Vad gjorde ni på första "dejten" ? :D
svar
Vi har vatt tillsammans i några år nu & gifta i två år .
jag va tillsammans med en av hans vänner ..men träffa aldrig jim under den tiden utan vi kände bara till varann då.. sen börja vi snacka på helgon sen träffades vi & det sa PANG!
vi va hemma hos mej då.

fråga
Hur långt är ditt riktiga hår nu?
svar
kindlängd kanske=)

Fråga
Väntar och väntar på ett videoinlägg.. kommer det snart? ;)

Hur träffades du och Jim? och kommer ni båda från skåne?
svar
Nja vettufan tycker videoinlägg är fjantigt haha
Läs ovan=) oh ja vi båda e från skåne.

Tack för era frågor ..
För att läsa fler frågor & svar (s¨ni slipper fråga dubbelt) så kan ni kika in under kategorin frågor & svar

Kommentarer
Postat av: sandra

jag håller med dej.



en pappa behöver inte alls vara det till blodet, utan papparollen handlar om så mycket mer än så. kanske på pappret att benji har en annan pappa, men det är jim som har papparollen. det är inte svårare än så. det är ju hur vardagen ser ut, vem som ställer upp och vem som nattar och gör saker tillsammans med barnet och vem som uppfostrar som spelar roll.



förstår att du blir irriterad på alla som frågar.

2010-08-16 @ 16:58:31
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign