Veckans frågor & svar!

Här kommer svaren på era frågor!


Fråga
Vad gör du när du inte är föräldraledig? Jobbar/pluggar du då?
Svar
Jag jobba i butik,men nu när min mammaledigjet är slut ska jag utbilda mig till konditor antagligen.

Fråga
Vad har ni för inkomst? :)
Tror inte du nämnt vad tex. Jim jobbar med? :)
Svar
Tycker det är en väldigt privat fråga om vad man har för inkomst
Anser ingen har med det att göra om man nu inte diskuterar det med någon som står en nära..
Men Jim jobbar på ett företag som heter fredrikssons.

Fråga
jag undrar (har skrivet det under ett annat inlägg men jag skriver det här med) varför var festen misslyckad? vad gjorde de gästerna som "förstörde" festen? du har bara skrivet att den var misslyckad och det är himmla tråkigt.
Svar
Festen va inte misslyckad som sagt.. Det vart bara en del av gästerna som vart grymt dryga som bara satt & glodde..Fattar inte varför man åker på  fest & betalar för det för att sitta & glo.. Men det blev roligare framåt kvällen ,men då hade endå hälften av gästerna inte kommit & det är tråkigt när man spenderat massa pengar på alla gästerna .. Så dagarna efter festen va jag väldigt arg & besviken pga detta ..

Fråga
när hittade du "din personliga stil", eller vad man nu säger?
Svar
Haha .hm ja vad kan dte va något årsen iaf.. ca 3 årsen  när jag gick hos psykolog & fick hjälp ,då hitta jag tillsist med vem jag va & insåg att jag va bara den alla andra ville jag skulle va innan ..

Fråga
Skulle du vilja ha ett husdjur, och isåfall vilket? (Vad skulle du döpa den till?)
Svar
Jag är inte så glad vid att äga djur .. men  en leopard vore väl nice ;) hmmm vet inte vad jag skulle döpt den till ^^

Fråga
Vart är de sjuukt snygga rosa leopardskorna köpta?
Svar
Skopunkten tror jag de va

Fråga
Du verkar umgås med Zandra mycket nu för tiden.. Hur började ni lära känna varandra?
Svar
Det började med att Zandra & hennes famiulj köpte doptårta av mej inför deras dotters dop då:) Det va så jag träffade henne första gången..Dem bor ju i Kågeröd med så ..Sen va det intrenet kontakt sen började vi gå ut & gå lite.. Sen umgicks vi mer  & mer =)

Fråga
Såg på din bdb att du inte tyckte om en av dina tatueringar, den stora på armen, med spindelnät. Stör du dig mycket på den, med tanke på att den är så stor och sitter på ett ställe där det är svårt att dölja den? Kommer du att tatuera över den nån gång i framtiden, om det går? Ta bort med laser? Låta den va kvar? :)
Svar
Ja jag stör mig nåt fruktansvärt mycket på den & någon gång ska han som gjorde den få antingen ge mej pengar till laser lr så ska han  få fixa det på något sätt .. För jag bad inte om färgerna / heller inte placeringen på utbyggnaden .. Tråkigt för den ahde kunnat bli fin.. Många tårar för dne tatueringen kan man ju säga ..

Fråga
När du förlänger ditt hår, vad för typ använder du av hår? Remi eller human ? :)
Svar
Human använder jag.. Remi är föör dyrt haha .

Fråga
Röker, snusar eller dricker du?
Svar
Röker nej..Har aldrig ens provat det  Anser  att det är nåt av det vidrigaste som finns &  jäkligt oansvarigt.. Snusa nej..Dricka knappt .. Jag festar typ aldrig .Förutom nu när vi hade ens fest.Inte ens när vi hade fest  så "festade" jag inte direkt haha Ville bara hem .. Men jag drack någon smirnof :) Men bara för det är gott & inte för att bli aspackad .. Dont like.

Fråga
Använder du inte dem bruna linserna mer? Eller är det äldre kort du lägger upp nu? =)
Svar
Jag trivs inte i dem till det röda håret=) Anser att mina egna färg passar betydligt bättre till det=) Gillade mer att ha bruna när jag ahde det svarta håret :)

Tack för era frågor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eftersom du håller på rätt mkt med hår, hade du inte kunnat tänka dig att utbilda dig till frisör ? :)

2010-08-06 @ 10:14:26
Postat av: electra

anonym nej fyfan^^ jag avskyr det :D har jobbat med det va jag ska haha

2010-08-06 @ 12:59:33
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Molly

Får man ställa en senare fråga?

Hur stora är dina töjningar?

Har du något tips hur man får "tjockare" snibbar?

Är själv uppe i snart 30mm men hade gärna velat töja större men vet inte om öronsnibbarna håller..Dom känns sjukt tunna. Är lite skraj att dom kommer gå av....

2010-08-06 @ 14:32:50
Postat av: electra

Molly

javisst! mina är 30 mm men ska upp i 40 mm ..Mina snibbar är med tunna grejen är att man får töja låångsamt & kanske ibland ta ut dem under natten lr ett par dagar & töja försiktigt igen.. min man fick ju hål rakt igenon då fick han ta ut dem snabbt som tusan å låta allt läka ordentligt igen innan han töjde upp dem igen.. har hört att många snittar öron snibbarna just för det ska gå snabbare & för att snibbarna ska hålla sej tjocka .. fats jag är rätt okunnig där ^^

2010-08-06 @ 15:42:23
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Molly

Tack för ditt svar snälla! :)

Jo jag sover redan utan, och det kostar 500:-/per öra att skära ett 1cm snitt..Och det har jag fasiken inte råd med just nu. :(

Vill också ha 35-40mm! :)



Men ska se om jag har tålamod att låta det dra ihop sig lite och töja om liksom.

Tack för ditt svar!

2010-08-06 @ 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign