Vivla la cupcake!

Usch det räcker inte långt med en sats frosting när man har stor tyll det är  en sak som är säkert ^^4 muffins räckte det till iaf..Tur det.. Dem ska jag ha med sen när vi ska till mamma & pappa  ..Kräftskiva där idag (dock äter jag inte kräfter) Så får bjuda pappa på cupcake sen får väl jag & Benjy ta varsen med=) 

Idag är jag annars sjuk,trött & lätt irriterad..Alltså ingen kul dag att umgås med mej på..Egentligen ingen bra dag att baka på iheller märkte jag^^

För övrigt är detta banan/choklad muffins med vitchoklad/kokos frosting


Här är bild!





www.svorono.se

Kommentarer
Postat av: clara

hej electra!

jag läste ditt inlägg igår (har jag för mig) om dina macarons och att dom blev brända och för geggiga. Jag blev jättepepp på att göra ett par men mina blev också kladdiga och dom jag hade i ugnen längre blev lite bruna. Men dom kladdiga satte jag i frysen i ungefär 45 min, då blev det perfekt! Men när du tar upp dem ur frysen är det snabba ryck så dom inte hinner "tina" och fastnar på plåten igen. ;)

2010-08-21 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign