Dag 1: Presentation om mig !

Jahapp,vad ska man skriva egentligen ..

Jag heter Electra & är född 1987 (helt fel  tycker jag ;) )  Jag är alltså 23 år &  mamma till två.
Jag är gift sen  sommaren 08 men Jim som är pappan .

Mina största intressen är bakning ,  50-tal & inredning. Jag har bakat i något år nu & vill hela tiden utvecklas & jag är absolut inte  duktig på allt! Min speciall "grej" är mycket dekorationer ..Blommina & prinsessiga teman bland annat *^^*  Iaf om man snackar tårtor ! Jag vill öppna ett konditori/cafe i framtiden så fort där är pengar !

50-talet har väl alltid intresserat mig men dem senaste tre åren har det varit extra starkt! Jag gillar utseendet människor hade på den tiden samt alla fina inredningsprylar, gemenskapen & inte snacka om musiken ! Är det någon som får en glad i hela kroppen så är det ju 50-tals musiken ! Jag tänker mycket på  dagen då skolan sluta ! Då det blev sommarlov när man va liten.. Pappa lyssna en hel del på sådan musik i bilen då & det ger en bra känsla .. Sommarlov vart ju det bästa som fanns !

Inredning vet jag inte vart det kommer ifrån egentligen *^^* Jag strävar efter att ha det så ovanligt & färgglatt som möjligt  där jag bor =) Helst olika teman i varje rum .. Som tex i vårt tv rum där har vi  rosa väggar tillsammans med svart & gothisk inredning ,mycket döskallar & en del samlingsprylar i hyllorna .Sen köket är  mycket 50-tals stuk =) & rosa såklaart! Där har jag även massa söta cupcake burkar & mycket pastell färger på sakerna .. Men mest rosa ..  Sen hallen är knall turkos med vit inredning.. Lite shabby chic stuk.. Likaså sovrummet går i det stuket dock är det antikvitt med turkosa blommor  på väggarna .. Jag tycker det är som roligast när folk kommer hem till oss första gången & blir  impade på alla färger & inredning ..Likaså är det kul när dem tycker det är konstigt haha !

Jag  är en sommar människa ! Men ska det vara vinter kan det lika  gärna vara snö! Utan snön blir ju allt så grått & tråkigt.. Jag gillar sommaren för att  det är varmt & mycket färger ,man blir plötsligt lyckligare av det .. Plus det är mycket lättare att göra saker & att gå i klänningar ;D

Vad mer kan man säga om mig egentligen?
Kommentarer
Postat av: Svärmor

Att du är en helt underbar människa en jättebra

mammma och fru och min underbara svärdotter, glöm

inte det att du är värdefull.

Jätte kramar från svärmor

2010-12-19 @ 10:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign