Dreads making!

Idag har vi varit ute & letat julklappar ,tror seriöst att denna julen blir svår & hemskt.. Men men ..
Jag fick en tidig julklapp av babe idag & jag är JÄTTE glad för dem <3 Nya smycken till mina töjda öron=) Så skönt.. Får försöka fota allt nytt imorgon :) Haft så mycket att göra så jag hinner inte fota,knappt blogga heller men jag försöker !

Åkte hem till Erica sen & vi gjorde klart min dreadbeställning. Tack gode gud att jag träffa denna underbara människa  som  är så jävla bäst & hjälpsam ! Även en mycket bra vän ! Dem är klara för att skickas nu iaf=) Så gött !

Veckans frågor & svar kommer !! Seg seg seg!



Kommentarer
Postat av: Thina

Jag önskar att jag kunde göra dredds! Men mina försök har ju alltid gåt åt helvete...kan bara göra riktiga...så jag hoppas på att kunna göra av riktigt hår sen...även om det inte sitter fast på huvet...

Fast det va bra att du använder håret ett tag till! Så jag kanske har mer pengar så jag kan köpa det...;-) Eller jag ska köpa det av dig oavsett! Men lite bra att det inte blev nu! Ja du fattar nog ;-)

2010-12-12 @ 22:42:42
Postat av: Anonym

Du borde skaffa dreads igen! :)

2010-12-12 @ 22:47:00
Postat av: Anonym

anonym. varför? Dreads är inte jag mer .Då borde jag inte ha det tycker jag :)

2010-12-13 @ 11:45:11
Postat av: Isa

Håret är riktigt snyggt, ja resten oxå +ler+

2010-12-13 @ 13:50:49
Postat av: Molly

Du passar så fruktansvärt bra i helrosa hår! Ska du skaffa det igen framöver?

2010-12-13 @ 14:14:17
Postat av: Alice

Så fint hår du har! Är det ditt riktiga hår? Vet att du använde peruker för ett tag sen :)

2010-12-13 @ 14:50:43
URL: http://aliceattack.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart du inte ska ha dreads om du inte trivs i det. jag tycker bara det var så himla snyggt sist du hade dina svarta. Du fick värsta volymen och man såg knappt att det var dreads. Tyckte bara det gav en unik tuch. Därför tyckte jag du borde skaffa dreads igen, fast kanske annan färg. Jag delade bara med mig av min åsikt, menade liksom inte att ""tvinga"" på dig något haha

2010-12-13 @ 15:48:19
Postat av: bettyboom

Anonym haha nää det förstod jag ..lät fel när jag svara kanske (skyller på att det va rent för tidigt på morgonen då blir jag en åsna)

2010-12-13 @ 17:03:41
Postat av: hemmahoselli.blogg.se

Gillar din blogg, du är så snygg! =)

2010-12-18 @ 23:54:00
URL: http://hemmahoselli.blogg.se/
Postat av: josephine

måste säga att du är den coolaste morsa jag någonsin sett och du är sjukt fin!



Gillar din blogg och det du skriver om, fortsätt med det (:



2011-01-31 @ 14:43:45
URL: http://josephineesparrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign