Frukost!

Idag började dagen md att Erica kom hit med frukustbullar & vi åt frukost ..Plus jag skar mig rakt i handen när jag skulle skära en buulle haha .. Sen kom även Alexandra & hon fick ett ryck & städa  lite hos mig i mina skåp haha (jag är sån som trycker in allt möööjligt i våraa skåp) Så det tackar jag för hehe ;D

Sen va det någon idiot som ploga här utanför som byggde in hela Alexandras bil & hela vår uppfart .. Helstörd .. ALexandra ringde & skällde ut dem så dem fick komma igen & fixa lite fast han bara gav henne ett hånleende hela tiden ..Pucko..


Fick även köpt en lyxig Elvis tidining idag som  bara handlar om honom ,samt en skiva med hans största hits <3 Jag gillar Elvissom fan ,så det ska bli roligt att läsa :)

Lie blandade bilder får ni med från när vi va ute & åkte pulka & när Benjy gjorde pepparkakshus :)

         
Kommentarer
Postat av: Svärmor

Åh så härligt jag vill också göra så härligt.

Vilket jättefint pepparkaks hus det finaste

i världen, hälsa Benjy det från farmor.

E så fint att jag är med känns det som när jag

kan se alla härliga bilder, Kram svärmor

2010-12-07 @ 08:31:25
Postat av: sandra

va fint!



kan du inte göra ett pepparkakshus helt förhand? tror du är grym på att göra ett riktigt vackert hus utan dess like med tanke på dina tårtor!

2010-12-07 @ 16:43:14
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign