Julklapps shopping!

Tjo & hej!

Dagen började med att gå upp vid ca 4 på morgonen med Hailie eftersom hon vääägra sova
(jävla tänder)
Sen efter någon timme där va det luciatåg på Benjys förskola (kl 06:45) Galet tidigt & galna minusgrader ^^
Men mysigt såklart fast Benjy inte alls vart pigg på det ..
Sen hem & jag fick sova nån timme av babe,tack för det! Sen vart det Hailies tur att få uppmärksamhet ;) Dock av tandläkaren :) 3-4 tänder va på g där uppe på henne & även då en "huggtand" som kommit ut en liiten bit=) Så det förklarar ju varför hon varit så kinkig ett tag nu,särskilt på nätterna då......

Sen efter allt detta åkte vi iväg igen på julklapps jakt ! Hittade till en del idag iaf.. Skönt..  mamma,Emmy,Alina,Linus,Benjy & Hailie är klara iaf =) Sen är det ju en heel drös till .. Min plånka lider just nu lovar jag er.. Duma jul;) Sen det mesta som är klar är ju handgjorda grejer  så..

Nu ska vi mysa med lite ost & korv,lite syndigt kanske men bättre än chips & dipp ;D
Kommentarer
Postat av: Emilia

det finns en kräm på apoteket du kan stryka på hennes tänder så dom inte gör ont längre:)

2010-12-13 @ 20:46:55
Postat av: Zandra

Ost & KORV??? de va nåt nytt ;)

2010-12-13 @ 23:32:35
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om dina förlossningar? =) typ som en förlossnings-berättelse. skulle vara intressant tkr jag!

2010-12-14 @ 13:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign