Mina töjda öron!

Får ju frågor om dem titt som tätt :)

Jag har 30 mm
(vill upp till 40 mm men det är svpårt att hitta smycken som går att göra att man kommer upp dit)
Jag började töja från ett mini hål & satte i större & större smycken tills dem blev lagom stora (enligt mig)

tunnlarna jag har i nu fick jag av min man för någon dagsen & det är kirurgiskt stål! <3
Vad min mamma & pappa tycker om det ..Ja min mamma tycker det är skit fult haha men hon stör nog sig inte på det ,hon är van.. Pappa säger väl inget  men tror inte han tycker det är direkt snyggt iaf .. ;D

Jag själv gillar töjningar till en viss gräns.. Många töjer ju stora hål i näsvingarna & i läppen.. Det är snyggt när de är små men när dem blir för stora så tycker jag det är sådär väl ,när det sitter mitt i ansiktet ;) Sen kan jag tycka det är coolt såklart=) Gillar ju överdrivna saker men vissa saker hade jag inte gjort på mig själv helt enkelt.. Öronen är ok=)

Jag börja töja när jag va 14-15 år ..

Bilder




 
Kommentarer
Postat av: Zandra

Usch, ser lite sådär ut när du har fingrarna i holled ;) haha!

2010-12-14 @ 13:09:18
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett tips är att inte ha stålsmycken nu i vinter.



Finns lite bra fakta här som kan vara bra att veta nu när det är kallt ute och man har töjda öron.

http://edspiercing.blogspot.com/2010/11/nu-ar-vintern-har-dags-att-tacka-over.html

2010-12-14 @ 17:39:59
Postat av: Andreas

Ush, tycker inte det är snyggt med töjningar som är större är 20mm. Speciellt inte på tjejer, tycker det är så maskulint på något sätt.

Men det är bara jag, haha.



Och du,dina snibbar ser sjukt tunna ut. Akta så dom inte går av om du töjer mer! tips

2010-12-14 @ 17:41:49
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-14 @ 19:06:04
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: bettyboom

Anonym.. det om att ha stålsmycken i vinter är jag mycket väl medveten om =)

2010-12-14 @ 20:19:11
Postat av: bettyboom

Andreas ..haha tur alla är olika :D

Jag tycker tvärtom.



ja mina snibbar är mega tunna så jag tror inte det blir mer töja faktiskt .

2010-12-14 @ 20:20:02
Postat av: Roxanne

Öj! Dina öron ser väldigt tunna ut!!

Så såg mina ut vid 25mm och dom sprack när jag försökte komma upp till 30mm. Trodde inte det var så illa först innan det sprack. Bara så du vet! :(

Så drygt och tråkigt när det händer.

2010-12-15 @ 11:02:08
Postat av: Roxanne

Förlåt,såg nu att någon lämnat en liknade kommentar!

Sorry. :)

Tänkte bara "varna" då det vore synd om dom gick av helt. :(

2010-12-15 @ 11:03:01
Postat av: bettyboom

Roxanne

tack=) jag vet dme är tunna mina har vatt närma på spricka innan med nör jag töjt så jag tror inte det blir sås mycket mer töjande i öronen endå fast jag vill=)

2010-12-15 @ 14:49:50
Postat av: HellCat

Tänkte tipsa dig om billiga töjprylar och andra piercinggrejer. Man beställer från Thailand med det går jättebra och jag har beställt därifrån flera gånger och är mycket nöjd.



http://www.crazy-factory.com/product_listing_ng.php?cat_id=439

2010-12-18 @ 11:53:10
Postat av: Kent

Ta dessa bilder som en varning. Det duger inte att utgå från "vanliga" hål i öronen. Hålet skall sitta högre upp och längre ut från ansiktet. INNAN ni börjar, ta en funderare om det inte skulle vara bättre att starta med NYA hål! Även om du inte tänker göra hålen större än 8 mm är det absolut en investering att granska de gamla hålen kritiskt!

Jag startade i början 60-talet och DÅ var det minsann ingen som gav vägledning :-)

2011-01-07 @ 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign