Familia!

Idag vart jag & Zandra plus barnen på Familia i Hyllinge.. Jag hitta en ny söt tröja med tattoo motiv till Hailie & hårfärg till mej & sen minns jag inte om de va nåt annat^^ Men de va trevligt iaf..Jo jag köpte sånt där nödvändigt med ..:)


Ikväll vid 8a ska vi hem till zandra & Johan & käka pizza ..Jag & Zandra ska ge oss på att bli redheads^^

Nästa helg  är det vår fest som gäller !! Fifan va nervöst & fifan va mycket som skall fixas :) Vi är uppe på ca 65-70 gäster änsålänge & vi väntar svar från många ännu ..Sista dagen att svara är imorgon! Vi ska baka muffins & tårtor så vi behöver ha ett hum om hur många som kommer med..

KAANSKE kanske har vi två underbara som kommer & visa upp twitterbug på scenen=) vi får väl se :) Mer säkert svar blir det på Måndag!

Fick hem mina bruna linser idag med :) GYTT!Ser skumt ut haha men kul!


     

Kommentarer
Postat av: Anonym

heter det inte Jitterbugg?

2010-07-24 @ 12:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign