Förlängt lugg!

Jag brukar lyckas men denna gången gick det sådär faktiskt .. Jag har haft sååå mycket hårförlängningar & skit i mitt hår så jag har så mycket kala fläckar haha ..  Mest på sidorna framot ansiktet .. Tråkigt..Plus jag är så himmla tunnhårig & inte ett dugg rädd om mitt hår (jag som vill ha naturligt långt en vacker dag) Men men,så är det!Jag får skylla mej själv !

Snart helg..JAG längtar! Stå på marknad sen drar vi till stockholm <3 YES! Synd man inte har extra pengar bara..Jag vill så gärna inom daisy dapper .. Men ja vi får väl se :)

Idag ska jag klippa gräset!

Jag har sett hela sesson 1 av vampiry dairys <3
Sjuukt bra ;)

KRAM!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign